וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רחפן כיס - בקרוב גם אתם תרצו אחד כזה

אילן גלר

12.5.2015 / 9:41

גודלו 4 סמ"ר בלבד, כל הערכה (כולל השלט) נכנסת בקלות לכיס האחורי של הג'ינס והוא כולל מערכת משוכללת של ג'יירוסקופים לייצוב אוטומטי ואפילו מצב "טריקים" לביצוע פעלולים בקלות יחסית. והמחיר? למרבה ההפתעה, מאוד משתלם

רחפן כיס. יוטיוב, צילום מסך
קטן יותר מחפיסת סיגריות ./צילום מסך, יוטיוב

לרחפנים (Drones) יש שימושים ייעודיים רבים, מצילום אזורי אסון ואיסוף מודיעין ועד משלוחי חבילות, וגם ז'אנר רחפני השעשוע הפכו זה מכבר למתנה מבוקשת. הבעיה היא שרוב הדגמים סובלים משני חסרונות בולטים: הם יקרים להחריד יחסית לצעצועים וגם גדולים וכבדים למדי. "רחפן הכיס" (Wallet Drone) הוא פרויקט מסקרן, שעלה לאחרונה באתר מימון ההמונים אינדיגוגו, ומבקש לפתור את שתי הבעיות במכה אחת - ועושה רושם כי סיכוייו להשלים את המשימה מצוינים.

הרחפן הזה, כשמו כן הוא: הוא קטן יותר מחפיסת סיגריות (4 סמ"ר), וכל הערכה הנדרשת להפעלתו, כולל תיק נשיאה ושלט הרחוק, לא גדולה יותר מארנק ממוצע של גברים. השלט משמש גם כמטען נייד בעת הצורך, שכן זמן התעופה המקסימלי של הרחפן עומד על כשבע דקות בין טעינה לטעינה. יש לו שלוש מהירויות שונות, רדיוס סיבוב בעמידה של 360 מעלות, מערכת משוכללת של ג'יירוסקופים לייצוב אוטומטי ואפילו מצב "טריקים" לביצוע פעלולים בקלות יחסית.

בשל גודלו המזערי מסוגל הרחפן לטוס גם בתוך הבית וגם בחוץ, ללא הסכנה שיגרום לנזק מיותר. המחיר עומד כעת על 40 דולרים ליחידה, עוד 25 דולרים למשלוח לישראל - ועדיין נשארתם מתחת לרף המכס והמע"מ. החיסרון המשמעותי היחיד שמצאנו בגאדג'ט המלהיב הזה הוא שמפתחיו לא הצליחו לשלב בו מצלמה. כנראה שנצטרך להמתין לגרסה הבאה בשביל זה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שווה לכל כיס./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully