וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SmartBoy: הקייס שהופך את האייפון לגיימבוי אמיתי

אילן גלר

12.5.2015 / 10:52

המוצר המדליק הזה התחיל בתור מתיחת 1 באפריל אבל תגובות הגולשים הנלהבות שכנעו את חברת Hyperkin להתחיל לפתח אותו לשיווק מסחרי. הקייס יאפשר לשחק באייפון עם הקלטות המקוריות של נינטנדו ואפילו להתרפק בערגה על הלחצנים המיתולוגיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסע אל העבר./מערכת וואלה!, צילום מסך

ב-1 באפריל האחרון ניסתה Hyperkin, המייצרת אביזרים לקונסולות, לשעשע מעט את הגיימרים כשפרסמה כמתיחה תמונה של מוצר חדש ודמיוני לגמרי: SmartBoy, מעין קייס לאייפון שעיצובו הוא מחווה ברורה לגיימבוי הקלסי של נינטנדו. רוב הגולשים למודי המתיחות לא נפלו בפח, אך התגובה הנפוצה - "אם זה היה אמיתי, לגמרי הייתי קונה את זה" - גרמה לאנשי החברה לחשוב ברצינות על מה שאמור היה להיות בדיחה ותו לא.

התוצאה הבלתי נמנעת היא הכרזה רשמית של החברה, לפיה ה-SmartBoy נמצא כעת בפיתוח וצפוי להגיע למדפים לקראת הקיץ. בגרסתו האמיתית, המכשיר יכלול כונן התומך בקלטות המשחק הישנות המקוריות של קונסולת המשחק המיתולוגית של נינטנדו, ואת כל החומרה הנדרשת להרצת המשחקים הללו. כדי לעקוף את ההגבלות השונות של אפל בנוגע לאמולציה והרצת אפליקציות לא מאושרות על המכשיר, האייפון (בדגם ה-6 פלוס בלבד) ינצל ה-SmartBoy רק בתור מסך.

מכשלה נוספת שאליה לא מתייחסים אנשי Hyperkin בהכרזתם היא כמובן נינטנדו, חברה בעלת יחס לא ידידותי במיוחד לחיקויים, גם כאלו של מכשירים שייצורם נפסק עוד בעשור הקודם. האם ענקית המשחקים היפנית תסכים שהמוצר הזה יגיע לחנויות? לטעמנו, לא רק שכדאי להם לאשר זאת, אלא אף לתמוך בפרויקט המגניב הזה בעצמם ולהפוך את הגיימבוי לאופנתי מתמיד. אבל לא בטוח שזה באמת מה שיקרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר להסיר את האבק מהקלטות הישנות של נינטנדו./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully