וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצאה גאונית: הסטיק שיחבר את המחשב לכל דבר בבית

אילן גלר

13.5.2015 / 11:06

רוצים לדעת כמה פעמים ביום הכלב שלכם מתיישב על הכרית שלו? רוצים להחליף את העכבר בבננה? הגאדג'ט הזה יספק לכם אינספור שימושים מדליקים, ולעתים גם די יעילים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דונאט במקום עכבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

חיפשתם מתנה מושלמת לגיקים? קבלו את Makey Makey GO, גאדג'ט חדש המורכב מסטיק USB וכבל שבקצהו מחבר "תנין". כמעט כל חפץ או חומר בעולם שאליו תצמידו את הכבל, יהפוך בן רגע לחלק מהמחשב שלכם - אביזר באמצעותו תוכלו להפעיל תוכנות, להקליד או להשמיע צלילים. כמה שזה נשמע פשוט - מגוון השימושים עליהם אפשר לחשוב בעבור ה-Makey Makey כמעט אין-סופי.

אם תרצו תוכלו להצמיד את הכבל למיטת חיית המחמד שלכם, ובכל פעם שהכלב ישכב בה תוכלו לקבל על כך עדכון. הצמידו את הגאדג'ט למזרן התעמלות, ותוכלו למדוד בדיוק כמה זמן נמשך האימון שלכם. חברו אותו לידית המגירה, בה הנחתם חפצים שלא מתחשק לכם ששאר דרי הבית יראו? המחשב יוכל לשלוח לכם הודעה אם מישהו ינסה לפתוח אותה.

כאמור, Makey Makey GO מסוגל לתפקד היטב כאשר הוא מוצמד כמעט לכל דבר: חומרים מתכתיים, פלסטיק, פירות וירקות, ואפילו שיש המטבח. אם תתקשו לחשוב על רעיונות מטורפים, היו בטוחים שקהילת המפתחים תשמח לסייע באין ספור הצעות. לא פלא שפרויקט הקיקסטרטר הזה הצליח לחצות את היעד המינימלי שנקבע עבורו בתוך שעות ספורות, למרות שמחיר יחידה בודדת של הגאדג'ט עומד על 19 דולרים בלבד, כולל משלוח בינלאומי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר גם ג'לי./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמה פעמים הכלב קם מהכרית?/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • גאדג'ט USB

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully