וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויראלי: חתולים מתים מרקדים בשיעור בתיכון

13.5.2015 / 17:32

הסרטון המטריד, שהצליח לעורר את זעם הגולשים, צולם בכיתת ביולוגיה בתיכון באוקלהומה, שם לא ממש התרגשו עד שהוא הגיע לידי ארגון פיט"ה לזכויות בעלי חיים. וגם אז תגובת המוסד החינוכי לא ממש הניחה את הדעת

צילום מסך

סרטון מטריד במיוחד, שהופץ על ידי חשבון היוטיוב של ארגון פיט"ה האמריקני לזכויות בעלי חיים, הצליח לעורר את זעמם של גולשים רבים בעולם.

בתיעוד, שהגיע לידי הארגון, תועדו שמונה תלמידים, מבית ספר תיכון באוקלהומה שבארה"ב, כשהם לבושים בחלוקי מעבדה, עומדים בשורה ואוחזים בידיהם גופות חתולים. מולם ישב תלמיד נוסף על ברכיו והוביל את המופע כשהוא אוחז בחתול מת בעצמו.

החתולים, ששימשו להעלאת מופע, היו אמורים לעבור ניתוח כחלק מתכנית הלימודים בכיתת הביולוגיה. התלמידים הקפיצו את גופות החתולים למעלה ולמטה, העמידו אותם כמו אבני דומינו ושילבו את כפות הרגליים שלהם במהלך הריקוד, כשברקע נשמעה מוזיקה קלילה מפרסומת אמריקנית למזון חתולים.

פיט"ה ידועים בקמפיינים הבוטים שלהם נגד אכילת בשר ולבישת פרוות. הסרטון הגיע לידיהם לאחר שתלמיד בכיתה העלה אותו לרשת חברתית. "הסרטון מציג פעילות לא חינוכית בעליל ומפגין זלזול מוחלט בבעלי החיים שנועדו לביתור", אמרה לאתר הניו יורק דיילי ניוז נציגת הארגון. מבית הספר נמסר בתגובה כי המורה ננזפה והבטיחה שהמקרה לא יחזור בשנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully