וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלף לרשת: האם כך ייראה הגלקסי 6 החסין למים?

אילן גלר

14.5.2015 / 8:55

תמונות שהתגלגלו לכאורה לרשת חושפות כיצד ייראה הדגם דמוי הטנק של גלקסי S6. בין יתרונותיו: עמידות מרשימה לטבילה במים ואבק לפי תקן צבאי וסוללה גדולה יותר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בנוי כמו טנק./מערכת וואלה!, צילום מסך

אם אתם רוצים מאוד לשדרג את הסמארטפון שלכם לדגם ה-S6 החזק של סמסונג, אך מהססים בשל חוסר עמידות המכשיר למים ואבק, אולי כדאי שתמתינו עוד כמה חודשים. תמונות ראשונות שדלפו לכאורה לרשת חושפות את מה שאולי יהיה הדגם הספורטיבי והקשוח יותר של המכשיר. לפי אתר gsmarena.com, החבר החדש בסדרת ה"אקטיב" של סמסונג צפוי לכלול כמה מהתכונות החסרות בדגם הסטנדרטי.

אז למה נוכל לצפות מהגלקסי S6 אקטיב? תמורת מידות מעט פחות קומפקטיות, יציג הדגם הזה עמידות מרשימה לטבילה במים ואבק לפי תקן צבאי. כפתורי המגע מוחלפים בכפתורים פיזיים, ואילו הרמקול נע לאחורי המכשיר, שם כנראה קל יותר להגן עליו. והחדשות הטובות ביותר – לדברי האתר, לאקטיב תהיה סוללה גדולה משמעותית, וגם תמיכה בהרחבת הזיכרון באמצעות כרטיסי microSD, מה שיספק מענה לשני החסרונות היחידים שצוינו בביקורות למכשיר המקורי: זמן סוללה מוגבל ואי יכולת הרחבה.

אם נראה לכם מוזר שסמסונג תציג זמן קצר אחרי השקת הגלקסי S6 מכשיר שנראה על הנייר עדיף ממנו, קחו בחשבון שהחברה הקוריאנית עשתה את אותו הדבר בדיוק גם לדורות הקודמים של המכשיר. כמו כן, לקוחות רבים יעדיפו כל זאת דגם דק וקל יותר על דגם עבה וכבד, גם אם האחרון נהנה מהגנה משופרת מפני פגעי הטבע ושימוש לא זהיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully