וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיחון האוניברסלי: שירות התרגום החי של סקייפ פתוח כעת לכולם - גם בעברית

אילן גלר

14.5.2015 / 9:27

מה שעד לפני כמה שנים נחשב למדע בדיוני הופך כעת למציאות בזכות הגרסה האחרונה של סקייפ. התרגום בשלב הזה חסר רגש, אבל מתי בפעם האחרונה הציעו לכם להתכתב עם כל אדם בעולם ללא צורך לדאוג לפערי שפה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יעיל במיוחד לעסקים אבל לא רק./מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני כשנה הכריזה מיקרוסופט, המפעילה את שירות השיחות המקוון סקייפ, כי באחת הגרסאות הבאות של התוכנה תשולב טכנולוגיה שתאפשר תרגום סימולטני חי ואוטומטי. כלומר, אתם תדברו בשפת האם שלכם, והמאזין בצד השני ישמע אתכם בשפתו שלו. אם זה נשמע לכם בעבר כמו מדע בדיוני שלעולם לא יהפוך למציאות, אתם מוזמנים לאכול את הכובע - השדרוג, שאמור להפוך את העולם להרבה יותר קטן, זמינה כעת להורדה בחינם לבעלי מחשבים מבוססי חלונות 8 וחלונות 10.

במיקרוסופט עדיין מגדירים את הגרסה החדשה כניסיונית, אך כל המעוניין מוזמן להתרשם ממנה ללא צורך באישורים והרשמות. בשלב הזה המתרגם האוטומטי של סקייפ תומך בתרגום קולי של ארבע שפות: אנגלית, ספרדית, איטלקית וסינית מנדרינית. יכולות התרגום הטקסטואלי נרחבות יותר, וכוללות 50 שפות, בהן גם עברית. זה אומר שתוכלו בעת שיחה להקליד טקסט בעברית, וזה יתורגם מיד לשפתם של יתר המשתתפים בשיחה.

איך זה עובד? ניסינו את הגרסה החדשה בשיחות עם חברים דוברי שפות זרות, והתוצאות שקיבלנו תוארו כ"תרגום מכונה", אך קריא וברור לחלוטין. אל תצפו כי בני שיחתכם יאמינו שאתם דוברי סינית מלידה, אך סביר להניח שיצליחו בהחלט להבין למה התכוונתם גם אם אינכם מכירים מילה אחת במנדרינית. וגם זה, חייבים להודות, הישג מאוד מרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully