וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מתפקד שעון אפל בבריכה? יותר טוב ממה שאפל חשבו. צפו בניסוי

אילן גלר

14.5.2015 / 15:58

מה קורה לשעון המתקדם כשלוקחים אותו לצלילה? אפילו בענקית הטכנולוגיה האמריקנית האופנתית לא האמינו כמה הוא עמיד. לפחות לפי ההנחיה שלא לקחת אותו להרפתקה מורכבת יותר משטיפת ידיים

שעון אפל בבריכה. יוטיוב, צילום מסך
דופק כמו שוויצרי./צילום מסך, יוטיוב

עד כמה השעון החכם של אפל עמיד במים? לפי דף המידע המצורף למכשיר, לא מאוד עמיד. בחברה מבטיחים כי השעון מסוגל לשרוד גיחה קצרה בגשם, או שטיפת ידיים, אך לא הרבה מעבר לזה. מה שבטוח, בחברה היו מעדיפים שלא תתרחצו עם השעון שלהם, ובוודאי שלא תשחו או תצללו איתו.

עם זאת, ריי מייקר חובב הספורט והטכנולוגיה החליט למתוח עד הקצה את כישורי הצלילה של השעון ומסקנותיו הן שהחברה החליטה ללכת על בטוח בהמלצותיה, למרות שהמוצר שבנתה מסוגל להרבה יותר. ריי החל בכמה קפיצות לתוך בריכה עמוקה, שלא גרמו שום נזק. לאחר מכן יצא לשחייה של 1,000 מטרים, גם מזו נחלץ האפל וואטצ' ללא פגע.

המבחן הקשה ביותר, שניתן לראות בסרטון, הוא כבר התעללות של ממש. השעון היקר הוכנס לתוך צילינדר המשמש למבחני עמידות מים מקצועיים, והופעל עליו לחץ של צלילה בעומק 40 מטרים. מה קרה לשעון? שום דבר. אף לא שריטה. הוא יצא ממיכל הבדיקה כמו חדש.

גם בעקבות המבחנים הללו לא היינו ממליצים להתעלם לחלוטין מאזהרותיה של אפל, שכן ייתכן כי נגרם נזק ארוך טווח שיקצר את אורך חיי המכשיר בהמשך. עם זאת, נדמה כי ניתן לקבוע שבהחלט לא מדובר בשעון רגיש או שביר במיוחד, על אף הטכנולוגיה המתקדמת והעדינה עליה הוא נשען.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully