וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת לא יכולה להחליט: האם המתופף של מטאליקה לובש חוטיני או לא?

14.5.2015 / 16:25

מעריצים רבים מיהרו להכריז שלא ייתכן שהפרשה, שזכתה לכינוי חוטיני-גייט בארה"ב, נכונה וכי מדובר באשליה אופטית. האם אכן מדובר באשליה או בדחף בלתי נשלט להופיע בתחתוני נשים? תחליטו לבד

לארס אולריך בחוטיני. טוויטר, צילום מסך
מה דעתכם?/צילום מסך, טוויטר

שלושה חודשים אחרי שתמונת השמלה הכחולה/זהובה שברה את האינטרנט, והדירה שינה מעיני גולשים ברחבי העולם, הגולשים לא מצליחים להחליט, האם לארס אולריך המתופף של מטאליקה לובש חוטיני אדום בהופעה?

התמונה, ששותפה השבוע בהיסטריה ברשתות החברתיות (בעיקר בארה"ב) הציגה את אולריך מכה בתוף בלאס וגאס, כשמכנסיו שמוטים כאינסטלטור ופס אדום חשוד מעטר את ישבנו. התמונה זכתה לכינוי חוטיני-גייט ועוררה דיון ער בקרב חובבי המטאל ודרי הרשת.

גולשים ואתרים רבים ניסו לענות על השאלה, האם המתופף המיתולוגי לובש תחתוני נשים (לא שיש משהו רע בזה) או שמדובר באשליה אופטית? אתר הרכילות TMZ, ששוחח עם מקורב לאולריך ניסה להרגיע את הרוחות עם ההצהרה הרשמית כי מדובר בצל שנובע מהתאורה על הבמה.

אתר המטאל metalinjection.net מיהר להבהיר שהוא כנראה לא לובש תחתונים כלל ושאכן מדובר באשליה, אבל זה לא סיפק את הגולשים שהמשיכו לדון בנושא כבד המשקל. מומחה ניסה להסביר שהפס האדום משמאל ל-"חוטיני" הוא ההוכחה שמדובר באשליה, בנוסף לפס האדום שניתן לראות על קפל השרוול השמאלי של אולריך. בחשבון הטוויטר הרשמי של הלהקה לא הגיבו לדיון כלל ולא טרחו להזים את השמועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully