וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HTC מציגה עוד דגם חדש ומשוכלל - שכנראה לא תוכלו לקנות בקרוב

אילן גלר

17.5.2015 / 10:20

היצרנית הטאיוואנית ממשיכה לשחרר דגמים מדליקים במרץ, ונראה שגם ה- HTC J Butterfly לא ישווק מחוץ למזרח אסיה. הוא כולל מצלמה קדמית עם חיישן 13 מגה-פיקסל ועמיד למים ואבק. מכירים מישהו שטס לשם בקרוב?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתי נתחיל לראות אותם אצלנו?/מערכת וואלה!, צילום מסך

HTC ממשיכה לאכזב את לקוחותיה במערב. הירייה האחרונה של יצרנית האלקטרוניקה הטאיוואנית, במתקפת הדגמים החדשים (שכנראה לא ישווקו לעולם מחוץ למזרח אסיה) הוא ה-HTC J Butterfly, שישווק בלעדית ברשתות הסלולר היפניות, למרות שבדומה לדגמים האחרונים, גם זה נראה עדיף ממכשיר הדגל הנוכחי של החברה באירופה ובישראל ה-M9.

ה-Butterfly אמנם עשוי מפלסטיק, ולא ממתכת יוקרתית, אך יש לו מסך Quad HD בגודל 5.2 אינטצ' - שיפור משמעותי לעומת מסך ה-M9 (שנותר זהה לזה שהותקן בדגם ה-M8 משנה שעברה). מצלמת הסלפי הקדמית שלו כוללת חיישן 13 מגה-פיקסל, בעוד שהמצלמה האחורית שלו משלבת בין חיישן 20 מגה-פיקסל ואפקט "פוקוס מאוחר", שהוסר מדגמי HTC החדשים במערב. ושימו לב לזה - המכשיר גם עמיד למים ולאבק.

שיווקו של מכשיר ה-HTC J Butterfly ביפן צפוי להתחיל בחודש הבא, וכרגע כאמור אין סימנים מוקדמים המעידים שהוא אמור להגיע גם אלינו. כמות ההכרזות הבלעדיות של החברה באסיה גורמת לנו לחשוד שייתכן כי החברה החליטה בשלב זה לוותר על התחרות מול סמסונג ואפל בשווקים הבין-לאומיים, ולהתמקד במגרש הביתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully