וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברים אגודלים: כמעט מחצית מהישראלים הבוגרים משחקים בסמארטפון

18.5.2015 / 12:00

אחוז אחד מהישראלים, מעל גיל 18, מוציאים יותר מ-200 שקלים בחודש על משחקים. רק 19 משחקים במחשב הביתי (PC) ו-12 אחוזים בלבד מעדיפים לשחק בקונסולות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הייתה תקופה שכולנו נפלנו./מערכת וואלה!, צילום מסך

קהילת הגיימרים בעולם הולכת ומתרחבת אך נדמה לעתים שבישראל מדובר עדיין בתת-תרבות שלא מצליחה להשתלב במיינסטרים. כעת, נתונים החושפים את העדפות המשחק של הישראלים מציעים הסבר - אנחנו מעדיפים משחקים פשוטים יחסית בפלטפורמות המוכרות.

סקר שנערך על ידי המסלול האקדמי מכללה למנהל והגל החדש מראה כי כ-65 אחוזים מהישראלים, בני ה-18 ומעלה, משחקים מדי יום, ו-29 אחוזים משחקים שעתיים או יותר ביום. עם זאת, 43 אחוזים מעדיפים לשחק במובייל ו-26 אחוזים אוהבים לצרוך את המשחקים שלהם בפייסבוק. רק 19 מבני ה-18 ומעלה משחקים במחשב הביתי (PC) ורק 12 אחוזים מעדיפים לשחק בקונסולות משחק.

בסקר נבדקו גם הרגלי התשלום של הישראלים בתחום המשחקים: 27 אחוזים חהישראלים נוהגים להוציא סכום חודשי קבוע על משחקים, כ-16 אחוזים נוהגים להוציא עד 20 שקלים (5 דולר) בחודש, כ-7 אחוזים מוציאים עד 120 שקלים (30 דולרים) בחודש, כ-3 אחוזים מוציאים עד 200 שקלים (50 דולרים) בחודש, ורק אחוז אחד מבזבזים יותר מ-200 שקלים כל חודש על משחקים.

הנתונים המתבקשים והחסרים הם כמה משחקים הילדים ובני הנוער בישראל, אבל גם בהתייחס לגיימרים הבוגרים בלבד אפשר להבחין במגמה מאוד ברורה. "הסקר מוכיח שמשחקים הם לא תחביב השמור לבני נוער בלבד. במציאות של היום כולנו משחקים והרבה", אומרת ד"ר גילה אורן, ראש המחלקה לשיווק דיגיטלי בביה"ס למנהל עסקים במכללה למנהל.
הסקר נערך לקראת כנס "משחקים בשיווק", שיתקיים ביום רביעי (20.5.2015) במכללה למנהל ויעסוק בהתרחבות תעשיית המשחקים, חדירת עקרונות הגיימינג לתחומי השיווק ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully