וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הזמן להיפרד מכוכבות הפורנו האהובות עליכם בטוויטר

18.5.2015 / 12:32

לפי הדיווחים, ברשת החברתית שוקלים לחסום 10 מיליון חשבונות המפיצים תמונות מיניות בוטות, כולל את החשבונות של כוכבות הפורנו עצמן

מיה חליפה, כוככבת פורנו לבנונית. צילום מסך
בטוויטר מוכנים לוותר על כל הגולשים חובבי הפורנו?/צילום מסך

הפורנו, כידוע, היא אחת התעשיות הכי חזקות באינטרנט בעולם ובעידן של היום הכוכבניות המתפשטות זוכות למעריצים רבים, שנהנים לעקוב אחריהן גם ברשתות החברתיות. בעיקר בזכות העובדה שרבות מהן מעלות תכנים פרובוקטיביים ישירות לעמודי הפייסבוק והטוויטר שלהן.

לג'סי ג'יין, לדוגמה, יש 312,000 עוקבים ברשת המיקרו-בלוגינג; לסשה גריי (הזכורה גם מהסדרה "הפמלייה") יש 895,000 עוקבים, לסטורמי דניאלס יש 370,000 עוקבים והרשימה הזו היא רק קצה הקרחון, אבל בעיקר מייצגת את מידת הפופולריות של כוכבות הפורנו בטוויטר.

אבל החגיגה הזו, כנראה, עומדת להסתיים בקרוב. לפי הדיווחים טוויטר מתכננת לחסום 10 מיליון חשבונות המפרסמים תמונות מיניות בוטות.

המדיה החברתית שינתה את הדרך בה צרכני פורנו מתקשרים עם הכוכבות האהובות עליהם. "טוויטר היא אחת הפלטפורמות הגדולות הבודדות שלא מצנזרת את התמונות שלנו", אמרה השחקנית מרסדס קררה.

בעוד חשבונות רבים, שטוויטר שמה על הכוונת, פשוט מנצלים את הרשת החברתית כדי להפיץ תמונות וסרטונים פורנוגרפיים, כוכבות הפורנו נעזרות ברשת החברתית כדי לקדם את עסקיהן וכמובן גם מגדילות בצורה משמעותית את הגלישה באתר. השאלה המתבקשת היא למה טוויטר מעוניינת לוותר על מקור הכנסה וטראפיק משמעותי כל כך במקום לשנות פשוט את אלגוריתם החיפוש, כך שלא יפיץ תמונות בוטות בכל חיפוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully