וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בעולם: ייעוץ לנוער גאה בוואטסאפ בזמן אמת

18.5.2015 / 15:33

"דיגי" הוא פרויקט חדש של ארגון הנוער הגאה בישראל (איגי) ומטרתו לאפשר לבני נוער ליצור קשר ראשוני עם הארגון. "מרגש אותי שאנחנו הארגון הראשון שמבין את הפוטנציאל של וואטסאפ ככלי חינוכי", אומר מנכ"ל הארגון

אפליקציית דיגי. צילום: ניר סלקמן, ניב אהרונסון
"הצעד הראשון לקבל מענה מעולם לא היה פשוט, אישי וזמין כל כך"./ניב אהרונסון, צילום: ניר סלקמן

בני נוער ישראלים, המתמודדים עם תחושות מורכבות לגבי מיניותם, מוצאים עצמם במקרים רבים ללא תמיכה וללא כתובת לפנות אליה. במיוחד בשבילם השיק ארגון הנוער הגאה "איגי" קבוצת וואטסאפ מקצועית, באמצעותה ניתן לשוחח עם מדריכי הארגון ולהתייעץ.

"עבור הנוער הלהט"בי, במיוחד זה הנמצא בארון, הצעד הראשון לקבל מענה מעולם לא היה פשוט, אישי וזמין כל כך", מבטיחים בארגון.

מטרת המיזם, שזכה לכינוי "דיגי", פשוטה מאוד - לאפשר לבני נוער ליצור קשר ראשוני עם הארגון. דיגי מאפשר לראשונה לכל בני הנוער בישראל לבצע פנייה אישית למדריך (או מדריכה) ולקבל מענה אישי, מידע חיוני וסיוע בהשתלבות בקבוצות ובפעילות.

בשלב הזה, המענה בדיגי אפשרי בזמן אמת בימים ראשון ורביעי בין השעות 18:00-21:00 והודעות שישלחו מחוץ לשעות הפעילות ייזכו למענה בשעות הפעילות הבאות. לדברי מנהלי הפרויקט, המדריכים עברו הכשרה ייחודית בנושא. והם מדגישים כי מדובר ביוזמה חדשנית וראשונה מסוגה בעולם המנגישה את הארגון לבני הנוער, בצורה דיגיטלית ובגובה העיניים.

"בני ובנות הנוער לפעמים פשוט לא עושים את הצעד הראשון", אומרים ניר שריג וגיא עקיבא, המתנדבים באיגי כבר שנתיים ומרכזים את הפעילות של דיגי. "ניסינו לחשוב מה תהיה הדרך הכי זמינה, נוחה ובטוחה עבור נערים ונערות שעדיין לא מגיעים לקבוצות ולפעילות השוטפת של איגי".

"מרגש אותי שאנחנו הארגון הראשון שמבין את הפוטנציאל של וואטסאפ ככלי חינוכי", מסכם רן לבל, מנכ"ל איגי. "אני מאמין שיצירת הביטחון והמענה לבנות ובני הנוער הלהט"בים צריכה להתרחש בכל הכלים והערוצים האפשריים, כל אחד ואחת על פי המקום האישי שלו או שלה".

מספרי הטלפון של דיגי: 055-9830264 ו- 055-9830275.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully