וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויראלי: איך מגיבים הישראלים כשמציעים להם לטעום חלב-אם? צפו

18.5.2015 / 16:42

מה הייתם עושים אם דיילת חביבה הייתה מציעה לכם לנסות מוצר חדש וטבעי לשבועות? כנראה שהייתם ניגשים לברר במה מדובר. ואיך הייתם מגיבים אם היה מתברר לכם שמדובר בחלב-אם מאמהות נפאליות?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכי טבעי שיש!/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארגון "אנונימוס לזכויות בעלי-חיים" העלה לעמוד הפייסבוק שלו היום בצהריים סרטון (יש שיגידו פרובוקטיבי) המציג איך הישראלים מתנהגים כשמציעים להם טעימה ממוצר חדש שישווק בקרוב - חלב-אם מאמהות אמיתיות.

הם המציאו מותג דמיוני בשם "MAMA'S - חלב אם טבעי" ושלחו שלוש פרזנטוריות לשדרות רוטשילד בתל אביב להציע טעימות לעוברים והשבים.

"בפועל מזגנו לאנשים חלב אורז", מרגיעה יוזמת הסרטון שירה הרצנו, המתנדבת באנונימוס. "אמרנו להם שזו השקת מוצר חדש לקראת שבועות. התגובות של האנשים ברחוב היו מגוונות. היו אנשים שרצו לטעום את המוצר, בלי להתעניין מה זה בכלל - מצד אחד זה מפתיע, ומצד שני זה מאפיין את תרבות הצריכה, אנשים קונים בלי לשאול שאלות".

בסרטון ניתן לראות שהישראלים, חובבי החינם, מגיבים בחיוב לכוסיות החלב, ולחיוכים של הדיילות, אך במהרה החיוכים מתחלפים למבטים עקומים והערות מבוהלות כדוגמת "השתגעתן?!".

"תעשיית חלב הפרות השתלטה בשנים האחרונות על חג הקציר, והיא מציגה את מוצריה כטבעיים", נכתב בעמוד הרשמי של אנונימוס תחת הסרטון. "אך מה טבעי בלשתות חלב של חיות ממין ביולוגי אחר? לקראת שבועות 2015 יצאנו לבדוק איך מגיבים העוברים והשבים להצעה לטעום מוצר חלב חדש, המופק מהחלב הטבעי ביותר לאדם - חלב אם!".

בסרטון גם ניתן לשים לב לביקורת נוספת הנמתחת כשהדיילות מסבירות שהחלב מגיע מאימהות פונדקאיות מנפאל, שתינוקן נלקח מהן אך הן ממשיכות להניב חלב.
לאחר כמה שניות נראה כי חלק מהישראלים העזו לשתות אך הרוב החליטו לוותר על החוויה. לדברי הרצנו, "חלק מהאנשים הרגישו לא בנוח עם הרעיון שנשים מנפאל מנוצלות עבור מכירת החלב שלהן. לאט-לאט הם עשו אחד ועוד אחד, וזה עורר בהם שאלות גם לגבי חלב פרה".

בסופו של דבר, המסר בסרטון די ברור - אם אתם לא מוכנים לשתות חלב-אם, למה לעזאזל אתם אוהבים כל כך חלב פרה? בשלוש השעות מאז פורסם הסרטון הוא צבר כבר 1,209 שיתופים ו-1,111 לייקים. התגובות בפייסבוק היו קצת יותר מפרגנות ונעו על הציר שבין "גאוני!" ל-"הלכתי לחנות ולא היה". צפו:

צפו: איך מגיבים אנשים להצעה לטעום מוצרי חלב נשים?

תעשיית חלב הפרות השתלטה בשנים האחרונות על חג הקציר, והיא מציגה את מוצריה כ'טבעיים'. אך מה טבעי בלשתות חלב של חיות ממין ביולוגי אחר? לקראת שבועות 2015 יצאנו לבדוק איך מגיבים העוברים והשבים להצעה לטעום מוצר חלב חדש, המופק מהחלב הטבעי ביותר לאדם - חלב אם! התגובות הפתיעו גם אותנו...מה דעתכם/ן?

Posted by ‎אנונימוס לזכויות בעלי-חיים‎ on Monday, May 18, 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully