וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאדיחה לאפל: חלונות 10 מהירה יותר על מקבוק מ-OS X

אילן גלר

19.5.2015 / 10:21

באופן מפתיע, ניסוי פרטי שערך סטודנט אמריקני למדעי המחשב הראה כי מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופוט עובדת טוב יותר על מחשבי אפל מאשר מערכת ההפעלה שנכתבה במיוחד עבור המקבוק

המקבוק של אלכס קינג. אלכס קינג, מערכת וואלה! NEWS
המקבוק עם חלונות 10./מערכת וואלה! NEWS, אלכס קינג

אלכס קינג, סטודנט למדעי המחשב מאוניברסיטת טאפטס הסמוכה לבוסטון, שהצליח לשים ידיו על מחשב המקבוק החדש של אפל. זהו דגם המצויד במסך 12 אינצ', גוף דקיק במיוחד ופלטפורמת ה-Core M של אינטל. הוא גם מגיע עם מערכת ההפעלה OS X מבית אפל מותקנת מראש, ומהחלק הזה אלכס התלהב פחות.

קינג התקין על המחשב את מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט, חלונות 10, בגרסת הבטא הנוכחית שלה, המוצעת להורדה ללא תשלום. את תוצאות הניסוי מפרט אלכס בבלוג שלו, והשורה התחתונה מבחינתו פשוטה ומפתיעה: חלונות 10 פועלת על המק טוב יותר מ-OS X, מערכת ההפעלה שלכאורה נכתבה במיוחד עבורו. האנימציות חלקות יותר, התנועה בין תפריטים מהירה יותר, ודפדפן האינטרנט החדש של מיקרוסופט, Edge, התמודד ביעילות עם כל אתגר שהוא הציב בפניו.

קינג ניסה להריץ על המחשב אפילו משחקים, וגילה כי כותרים ישנים יותר כדוגמת Left 4 Dead 2 פועלים עליו היטב בקצב קבוע ומצוין של 60 תמונות לשנייה. בעוד שאלכס מסכם כי הוא חש כעת מרוצה יותר מתמיד ממחשב המקבוק שלו, אנו בטוחים כי עם צאת חלונות 10 לשוק יציעו יצרנים כדוגמת דל, HP או לנובו מחשבים במפרט דומה לזה של אפל ומחירים נוחים הרבה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully