וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולשים יקרים, עזרו לצל למצוא כתובת לאתר האינטרנט החדש שלו

19.5.2015 / 14:57

יואב (הצל) אליאסי, אושיית הפייסבוק ואביר הימין ביקש מעוקביו ברשת החברתית לסייע לו למצוא כתובת דומיין לאתר חדש שהוא מתכנן להשיק "עקב הניסיון של גורמים מהשמאל להשתיק את הדף פייסבוק שלי". לא יכולנו להישאר אדישים

יואב אליאסי ("הצל"). באדיבות המצולמים
יש לכם רעיונות? טקבקו לנו/באדיבות המצולמים

יואב (הצל) אליאסי הפך מאז "צוק איתן" לאושיית פייסבוק ובעיני רבים גם דובר של צעירים מהימין. בעמוד הפייסבוק שלו הוא מעלה סרטונים הזוכים למאות לייקים ושיתופים, מעדכן לגבי פעילויות והפגנות ומותח ביקורת על ענייני השעה, מנקודת המבט שלו ושל עוקביו.

אתמול הוא פנה לגולשים בפייסבוק וביקש שיסייעו לו לחשוב על שם לאתר החדש שלו. "בימים הקרובים עקב הניסיון של גורמים מהשמאל להשתיק את הדף פייסבוק שלי, אני פותח אתר ושם אני אפרסם הכל ללא צנזורה ובלי עצם בלשון", הוא כתב. "אני אשמח לעזרה שלכם במציאת שם יצירתי לכתובת של האתר כגון www.****.co.il וכו'".

כיום מפעיל הצל את האתר "האריות של הצל" (או לפחות מפקח על פעילותו, לפי איך שזה נראה מפרופיל הפייסבוק שלו) ונראה שהוא מתכוון להרחיב את פעילותו המקוונת באתר קצת יותר מרשים.

בין שלל התגובות הקבועות (סטייל "שונא את השמאל!!1") העלו הגולשים כמה הצעות כמו: OutOfShadow.com, israelshadow.co.il ,roarofthesadows.co.il או www.fuckgaza.org ואפילו www.IQ140.co.il, אבל אנחנו חושבים שמגיע לו קצת יותר מחכמת ההמונים, ולנו בכלל יש גם כמה הצעות משלנו. לשם כך החלטנו לערוך הצבעה בקרב הגולשים להצעות שלנו:

בימים הקרובים עקב הניסיון של גורמים מהשמאל להשתיק את הדף פייסבוק שלי, אני פותח אתר ושם אני אפרסם הכל ללא צנזורה ובלי עצם בלשון . אני אשמח לעזרה שלכם במציאת שם יצירתי לכתובת של האתר כגון www.****.co.il וכו'

Posted by ‎(הצל) the shadow‎ on Monday, May 18, 2015

יש לכם רעיון טוב יותר לדומיין עבור הצל? טקבקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully