וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ככה ייראה דגל כדור הארץ בעתיד?

אילן גלר

20.5.2015 / 9:26

מאז שהביט האדם לראשונה לשמיים הוא חלם להגיע לשם. כיום אנחנו עדיין לא קרובים במיוחד לכיבוש פלנטות רחוקות, אבל החולמים לא נעלמו ואחד מהם אפילו עיצב דגל שעשוי לייצג את כולנו ביום מן הימים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום מן הימים יזכה המין האנושי להגיע לכוכבי לכת מרוחקים ואולי אפילו לפגוש צורות חיים חדשות מחוץ לכדור הארץ, לפחות אם לוקחים ברצינות את החזון של רוב סרטי המדע הבדיוני וכל העוסקים בחקר החלל.

לבני האדם שיחיו בתקופה המרגשת הזו בעתיד אולי ירגיש מוזר להניף, באותם רגעים היסטוריים של נחיתה על פלנטות רחוקות, את דגל המדינה ששלחה אותם, כשהם מייצגים למעשה את המין האנושי כולו.

הגרפיקאי אוסקר פרנפלדט שותף גם לחזון הזה ועל כן הוא החליט לעצב עבור אותו יום משמח דגל חדש, כזה שאיננו מסמל מדינה אחת אלא את כדור הארץ והמין האנושי כולו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

את התוצאה הסופית של הפרויקט מציג פרנפלדט באתר שלו, תחת הכותרת "הדגל הבינלאומי של כוכב הלכת ארץ". לפי החזון שלו, הדגל ברובו כחול, כראוי לכוכב המכוסה ברובו מים ומכונה כוכב הלכת הכחול. הגוון המדויק, אגב, נבחר כך שיוכל לבלוט (בתיאוריה לפחות) למרחקים בחלל החיצון.

על הרקע משולבות שבע טבעות, המייצגות את היבשות השונות ואמורות להשתלב למעין פרח - סמל לחיים. לדברי אוסקר, "הטבעות מחוברות זו לזו, באופן המדגים כיצד כל דבר על הכוכב שלנו, באופן ישיר או עקיף, מחובר".

הגרפיקאי המוכשר לא הסתפק ביצירת הדגל עצמו, וזרם עם כמה סיטואציות בדיוניות הממחישות את חשיבות הדגל: על מדי אסטרונאוטים, במשלחת לקוטב, במשחקי ספורט או על שולחן "ממשלת כדור הארץ" העתידית. כמעט מיותר לציין כי בינתיים מדובר בחלום בלבד, שלא זכה להכרה רשמית מצד אף גורם ממשלתי אבל חייבים להעריך את המאמץ ואת החזון.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully