וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהיום: שיחות וידאו גם במסנג'ר של פייסבוק

20.5.2015 / 16:46

הרשת החברתית השיקה את הפיצ'ר עליו היא הכריזה לפני כחודש. למקרה שהסטיקרים, האימוג'י וטקסט רגיל לא מספיקים לכם כדי לבטא את עצמכם ועוד לא התרגלתם לסקייפ או וואטסאפ

אילוסטרציה. ShutterStock
לא נשארים מאחור./ShutterStock

כחודש אחרי ההכרזה הרשמית, פייסבוק פותחת היום באפליקציית המסרים שלה לטלפונים ניידים את פיצ'ר שיחות הווידאו. השינוי הזה מבדיל עוד יותר את המסנג'ר של פייסבוק מהאפליקציה הכללית של הרשת החברתית ונדמה כעומד בתחרות מול וואטסאפ (שכבר החלה פיילוט וידאו), ונרכשה על ידי פייסבוק לפני יותר משנה.

למה צריך שיחות וידאו גם בפייסבוק, אתם שואלים? אפשר לטעון שפייסבוק לא יכולה להרשות לעצמה לפגר מאחור והפיצ'ר החדש הוא פשוט ניסיון להישאר רלוונטית מול המתחרות הצעירות, אבל בעיקר ברמת שימור המותג כחדשני. סיבה נוספת היא כמובן המאמצים האחרונים של פייסבוק לשאוב לתוכה כמה שיותר שירותי אינטרנט (כמו פרסום כתבות ישירות בפיד).

"עדכון מהיר על שיחות וידאו במסנג'ר", כתב דיויד מרקוס מפייסבוק בפרופיל שלו. "אנחנו שמחים לשתף את היכולת הזו עכשיו גלובלית, למעט כמה מדינות שם אנחנו עוד עובדים על שיפור האיכות".

השינוי אמור להופיע אצל כל המשתמשים אך אם אתם נתקלים בקושי לאתר את הפיצ'ר תוכלו לעדכן את האפליקציה או להסיר ולהתקין אותה מחדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully