וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה לחובבי פופקורן-טיים: מעכשיו אסור להוריד התוכנה בישראל

20.5.2015 / 17:40

חברות ההפקה הגדולות (קשת, הוט, יס ועוד), יחד עם חברת זיר"ה, הנאבקת בהורדות הסרטים והסדרות הפירטיות, זכו היום בתמיכת בית המשפט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האיסור יצליח למנוע פירטיות?/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית המשפט המחוזי בתל אביב נעתר לבקשת חברת זיר"ה (זכויות יוצרים ברשת האינטרנט) וחברות הפקה נוספות כגון: שידורי קשת, רשת נגה, נגה תקשורת, yes, HOT וסרטי יונייטד קינג, והורה על ספקיות האינטרנט לחסום את פעילותם של האתרים המאפשרים להוריד את תוכנת "Popcorn time".

בית המשפט מצא כי הבקשה לחסימת האתרים שהוגשה על ידי החברות, המיוצגות על ידי עו"ד ערן פרזנטי ועו"ד רותם ברנד ממשרד מ.פירון ושות', מציגה בסיס לכאורה כי שירות Popcorn time מפר זכויות יוצרים.

תוכנת פופקורן טיים מאפשרת לגולשים לצפות בסטרימינג סרטים וסדרות באמצעות טורנטים ישירות מהרשת, מבלי להוריד את הקבצים למחשב תחילה דרך תוכנות ייעודיות כמו יו-טורנט ודומותיה.

התכנים הזמינים בתוכנה כוללים סרטים מכל העולם, כולל מישראל, עם תרגום לעברית וכן סדרות טלוויזיה, תוך שימוש בקבצים לא חוקיים על פי חוקי זכויות היוצרים.
לפי ההערכות, אם בית המשפט יכריע כי אין לאפשר את השירות בישראל, יתכן ותהיה להחלטה שכזו גם השפעה על מכשירי סטרימינג הנמכרים בארץ המאפשרים להתקין את התוכנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully