וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הישראלי שרוצה להפוך את העולם למקל סלפי

אילן גלר

21.5.2015 / 9:05

GEKKOPOD הוא מעמד גמיש המאפשר להציב מצלמת אקסטרים או סמארטפון על כל דבר כמעט, כולל ענפי עצים וגדרות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לצוות המעצבים הישראלי "צוקרים" כבר יש פרויקט קיקסטארטר אחד מוצלח ברזומה, מוצר לאחיזת מכשירי סלולר בשם סטיקו שצבר לא פחות מ-52 אלף דולרים במהלך הקמפיין באדיבות משקיעים מכל רחבי העולם. עכשיו הם חוזרים עם מוצר חדש ומגניב באותה הקטגוריה: מתלה גמיש ושימושי במיוחד בשם GEKKOPOD, המשמש לתלייה ואחיזה של טלפון סלולרי, מצלמות GoPro וכל גאדג'ט קומפקטי אחר שתרצו למקם באופן יציב.

ההברקה של GEKKOPOD היא בעיצוב ובבחירת החומרים המציעים גמישות מרבית לצד עמידות וחוזק משמעותיים. המעמד מורכב למעשה מחמש רגליים, אותן אפשר לקפל כמעט לכל כיוון וזווית, אבל ההברקה האמיתית היא המעמד הגמיש שמאפשר להציב את המצלמה או הטלפון על עצים וענפים, מנשא אופניים ועוד שלל שימושים מגניבים.

"אנחנו מעצבים מוצרים חכמים כדי לזעזע את סגנון החיים שלכם", מצהירים באתר החברה, אבל יש סיכוי גבוה שבעתיד הקרוב, לא רק מקלות סלפי יעצבנו אותנו באתרים תיירותיים אלא גם המעמדים הגמישים האלה.

לדברי החברה, הגמישות הזו לא פוגמת בעמידות ובאמינות, וה- GEKKOPODמסוגל לשאת חפצים במשקל של חמישה קילוגרמים ויותר מבלי להתקפל. כמובן שכל דגמי המצלמות והסמארטפונים הפופולריים שוקלים הרבה פחות מכך. בקרוב יוצע הגאדג'ט להשקעה בקיקסטרטר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • גאדג'טים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully