וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-G4 לא לבד: LG תשיק מכשיר דגל נוסף עוד השנה

אילן גלר

21.5.2015 / 9:26

לדברי איסון שאו, בכיר בחברה, "LG תתמוך באסטרטגיה הכוללת מספר מכשירי דגל בשנה, עם ה-G4 החדש ומכשיר דגל נוסף שצפוי לצאת במהלך המחצית השנייה של 2015". ההערכה היא שהדגם החדש יהיה משוכלל יותר מה-G4

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משנים אסטרטגיה./מערכת וואלה!, צילום מסך

ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית LG עשויה לנסות ולהשיג יתרון בשוק הסמארטפונים התחרותי דרך מדיניות השקה אגרסיבית במיוחד, הכוללת שני מכשירי דגל בשנה. זו אפילו לא שמועה או ספקולציה, אלא הצהרה המגיעה ישירות מפיו של איסון שאו, בכיר בחברה שהתראיין למגזין Focus Taiwan וחשף כמה מתכניותיה של LG לחודשים הקרובים.

"LG תתמוך באסטרטגיה הכוללת מספר מכשירי דגל בשנה, עם ה-G4 החדש ומכשיר דגל נוסף שצפוי לצאת במהלך המחצית השנייה של 2015", כך לפי איסון. לדבריו, מפרט המכשיר השני עדיין לא נקבע באופן סופי, אך ההחלטה על עצם השקתו התקבלה זה מכבר במטה החברה בסיאול.

כמובן שגם עד היום לא הסתפקה LG בהשקה אחת גדולה בשנה, אך עד כה הציעה מכשירים הנבדלים זה מזה בעיצובם ובקהל היעד, ולאו דווקא מתחרים ראש בראש. כך היה עם ה-G3, מכשיר הדגל הקודם של החברה, וה-G Flex שהושק כמה חודשים לאחר מכן - מכשיר בעל מסך קמור, מחיר גבוה משמעותית וגימיקים טכנולוגיים הקורצים בעיקר למכורי הגאדג'טים. דבריו של איסון שאו רומזים על מכשיר דגל שיתייצב באופן ברור מעל ה-G4, אולי בדיוק בזמן להתחרות באייפון 6S הצפוי בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully