וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LG G4 הושק בישראל: המצלמה החזקה ביותר בארץ

26.5.2015 / 12:27

עם עיצוב סקסי, מצלמות חזקות במיוחד ומסך 5.5 אינץ' QUAD HD – החדש של LG נותן ביצועים משובחים במחיר זול יותר מהמתחרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצלמה שמתחרה ב-DSLR מקצועיות./מערכת וואלה!, צילום מסך

כחודש אחרי שהגיח לאוויר העולם, מכשיר הדגל של LG הושק בישראל. הוא יוצע למכירה משבוע הבא (2 ביוני)אצל מפעילות הסלולר ורשתות השיווק החל מ-3400 שקלים לגרסה המטאלית ובין 3,550-3,650 שקלים לגרסת העור - זול יותר מהמתחרים באותה קטגוריה יוקרתית: האייפון 6 והסמסונג גלקסי S6 אדג'.

אחרי ההצלחה של הדגם הקודם (קידם את LG מנתח שוק של 3 אחוזים ל-20 אחוזים בישראל), השקיעו הפעם בחברה במיוחד במצלמות. ה-LG G4 מצויד במצלמה המתקדמת ביותר בעולם המובייל, עם רזולוציה של 16 מגה פיקסל וכוללת רזולוציית מפתח צמצם F1.8, ואפשרות לצילום ידני, שלדברי החברה מאפשר להתחרות גם במצלמות DSLR מקצועיות. המצלמה הקדמית ברזולוציה של 8 מגה פיקסל מבטיחה סלפי משובח ומסך ה-5.5 אינץ' QUAD HD עם טכנולוגית IPS Quantum display , מבטיח תצוגה ברורה וחדה.

מפתח צמצם F1.8 רחבה מאפשרת, לדברי החברה, לכ-80 אחוזים יותר אור להגיע לחיישן ותמונות לדוגמה שהוצגו במסיבת העיתונאים בהחלט עשויות להפתיע גם צלמים מקצועיים, הנסחבים עם עדשות גדולות.

בנוסף מתהדרת המצלמה של ה-G4 במייצב התמונה מהדור החדש (2.0 OIS), ועוד כמה שכלולים המבטיחים תמונות באיכות שלא נראתה עדיין בסמארטפונים. בנוסף עושה המכשיר שימוש בטכנולוגית Advanced In-Cell Touch AIT)) המאחדת את שכבת מסך ה-LCD ואת שכבת חיישני המגע לשכבה אחת בכדי ליצור שכפול צבעים ורגישות מגע משופרים. לדברי החברה, הטכנולוגיה הזו מכוילת לפי הסטנדרטים הקפדניים של האולפנים הגדולים בהוליווד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גרסת העור תעלה לכם קצת יותר./מערכת וואלה!, צילום מסך

ה-G4 מצויד בסוללה נשלפת בעלת קיבולת של mAh3,000, וכל מי שירכוש את המכשיר בארץ (ללא הגבלת זמן) יקבל גם סוללה נוספת ומטען שולחני ללא תוספת מחיר – הטבה המוצעת, לדברי החברה, רק בארץ ובקוריאה. בנוסף, החדש של LG חסכוני יותר באנרגיה ומסוגל להאריך את זמן ההפעלה ב-20 אחוזים לעומת ה-G3.

המכשיר מגיע עם זיכרון מובנה של 32GB ואפשרות להרחבה באמצעות כרטיס מיקרו SD.

מכשיר ה LG G4- הוא הסמארטפון הראשון בעל גרסת ממשק המשתמש החדשה, LG UX 4.0 הנחשבת פשוטה יותר, אינטואיטיבית יותר, וקשובה יותר לצרכי המשתמש. פיצ'ר המחוות, למשל, יידע מתי סיימתם לצלם וברגע שתורידו את היד, הטלפון יידע להעביר אתכם אוטומטית לגלריית התמונות.
בנוסף, מי שירכוש את המכשיר יקבל נפח אחסון של 100 ג'יגה בגוגל דרייב למשך שנתיים בחינם (הטבה בשווי של 48 דולרים) למצבים שכבר לא נשאר מקום בכרטיס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגב הקעור משפר פלאים את עמידות המסך./מערכת וואלה!, צילום מסך

LG הקדישה תשומת לב מיוחדת לרכיבים אבל גם לעיצוב. הדגם היקר יותר מגיע עם כיסוי עור אמיתי שנתפר בעבודת יד ויוצע בארץ בצבעים שחור, חום ואדום. ולגבי מחאת הטבעונים הצפויה אומרים בחברה שהם "מציעים גם עור וגם גב קרמי כמו שבמסעדות מציעים גם בשר וגם מנות צמחוניות". המכשירים עם הגב הקרמי, אגב, יוצעו בארץ בצבעים לבן טהור, כסוף מטאלי וזהב מבריק.

הגוף הקעור אמור להפוך את ה-G4 לעמיד הרבה יותר ולהגדיל את עמידות המסך ביותר מ-20 אחוזים, בהשוואה לסמארטפונים עם מסך שטוח.

ומי שזכה כבר לחוש אותו ביד לא יצליח שלא לחייך חיוך דבילי. המכשיר הזה מהיר, סקסי ומשוכלל מספיק כדי להלהיב את חולי החידושים וגם להדליק את מי שרק רוצה מוצר איכותי וקל לשימוש. אהבנו.

  • עוד באותו נושא:
  • LG G4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully