וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויראלי: טיסת החלומות עם כל כוכבי הרשת

26.5.2015 / 17:03

חברת התעופה דלתא ניצלה את סרטון הבטיחות לפני הטיסה כדי להפגין קצת אופי. אז איך תיראה טיסה עם עזים צורחות, חתול מנגן על קלידים, הארלם שייק, חתול-ניאן הצבעוני ושאר כוכבי יוטיוב?

צילום מסך

כל מי שטס בחייו מחוץ לישראל מכיר את סרטוני הבטיחות לפני ההמראה. אתם מנסים למצוא זווית נוחה בכיסא המטוס ואז נאלצים להקשיב להנחיות לשעת חירום מסרטון שנראה כאילו עדיין שמור על VHS. לרוב נתפסים הסרטונים האלה כמיושנים ומשעממים, אבל יש גם חברות תעופה שמנצלות את ההזדמנות להפגין קצת אופי ולקרוץ לנוסעים שלהן.

בווירג'ין איירליינס למשל, הדיילים שרים ורוקדים במהלך כל חמש הדקות במהלכן מוסבר היכן יציאות החירום ומתי מותר לגשת לשירותים. בחברת דלתא האמריקנית החליטו לקחת את סרטון הבטיחות שלהם שלב אחד קדימה והביאו לעולם יצירת מופת שנונה לחובבי תרבות הפופ האינטרנטית.

הם שילבו את כל כוכבי הרשת המוכרים (או לפחות את דמותם) בסרטון החדש שכצפוי, מאז שעלה ליוטיוב לפני כשבוע, צבר כ-4.5 מיליון צפיות. הוא זכה לכינוי הרשמי "סרטון הבטיחות הכי אינטרנטי באינטרנט" ובלי לאמץ את הזיכרון יותר מדי תוכלו לזהות שם הרבה מכוכבי סרטוני היוטיוב שהתמכרתם אליהם - מעזים צורחות וחתול מנגן על קלידים להארלם שייק וחתול-ניאן הצבעוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully