וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתגר צ'ארלי-צ'ארלי: המשחק ההזוי שכובש את הרשת

26.5.2015 / 17:06

המשחק, שתפס תאוצה בשבוע האחרון וסחף מאות אלפי בני נוער ברחבי העולם לא ממש הגיע עדיין לארץ. הוא סוג של לוח וויג'י מאולתר שמזמן רוח רפאים אחת בלבד והרשתות החברתיות מוצפות בניסיונות לתקשר עם צ'ארלי. אנחנו עוד לא השתכנענו שהוא באמת שם

אתגר צ'ארלי צ'ארלי. אינסטגרם, צילום מסך
"מי מתעסק? זה מיקו!"/צילום מסך, אינסטגרם

משחק חדש ומוזר השתלט על טוויטר ואינסטגרם בהבטחה המוזרה שמי שמשחק יצליח ליצור קשר עם רוח רפאים מקסיקנית בשם צ'ארלי (או שד, תלוי בגרסה). "אתגר צ'ארלי-צ'ארלי" זכה לפופולריות בקרב מאות אלפי צעירים שמיהרו לפרסם את תוצאותיו בציוצים, בתמונות ובקטעי וידאו.

כללי המשחק די פשוטים: הציבו שני עפרונות מאונכים זה לזה על פיסת נייר וכתבו את המילים "כן" ו-"לא" פעמיים – מילה אחת בכל רבע שנוצר. בדומה ללוח וויג'י, השחקנים מתבקשים להגיד "צ'ארלי, צ'ארלי, אנחנו יכולים לשחק?"

אם צ'ארלי אכן שם, העפרונות יזוזו למילה "כן". מה שמעלה את השאלה, למה צריך את המילה "לא"? הרי אם הוא לא שם הוא לא יזיז את העיפרון. או במילים אחרות: אם העיפרון יזוז לכיוון ה-"לא" אנחנו אמורים לחשוב שהוא פשוט מתחמק מאתנו?

בכל מקרה, ההשטג #charliecharliechallenge הגיע ל-1.5 מיליון אזכורים בחודש האחרון ברשת המיקרו-בלוגינג וכמעט 100,000 אזכורים רק ביממה האחרונה. לדברי חלק מהגולשים, מקורו של האתגר במשחק ילדים מקסיקני.

רוב הציוצים נעים על הציר שבין "אני לא מאמין, העיפרון זז!" ל-"היי, שום דבר לא קורה". ובדומה ללוח וויג'י, התגובות לרוב סקפטיות וכנראה שהביקורת במקרה הזה מדויקת. בכל זאת, מספיק משב רוח קל כדי לסייע לכם "לנצח" במשחק ולא בהכרח יש צורך לזמן באמת רוח רפאים.

כדי לסיים את המשחק, אגב, המשתתפים חייבים לשיר: "צ'ארלי, צ'ארלי, אפשר להפסיק?" ולאחר מכן להשליך את העפרונות על הרצפה כדי לנתק מגע מרוח הרפאים, אחרת היא תרדוף אותם ואת ביתם לנצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully