וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נותן פייט לאפל: השעון החכם של פבל יוצא היום לדרך

אילן גלר

27.5.2015 / 9:31

בניגוד לשעונים של אפל וסמסונג, ה-"Pebble Time" הוא שעון חכם שמומן על ידי הגולשים, שעקבו אחרי המסע שלו לאורך כל הדרך. יש לו מסך צנוע, זמן סוללה מרשים במיוחד והיום הוא ייצא לראשונה מהמפעל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רץ שבוע בין טעינה לטעינה./מערכת וואלה!, צילום מסך

מחפשים שעון חכם שמסוגל להתחבר לכל סמארטפון ולפעול שבוע שלם בין טעינה לטעינה? יש מוצר כזה, והוא לא מגיע מאפל או מגוגל. Pebble הוא סטארטאפ צעיר שכבר עשה לעצמו שם דרך קמפיינים מוצלחים בקיקסטרטר (המוצלחים ביותר בתולדות האתר, למעשה) והיום סוף סוף יישלח ללקוחות ולמעריצים שתמכו במיזם הדגם החדש והמרשים ביותר עד כה - Pebble Time.

ל-"פבל טיים" יש מסך צבעוני צנוע בגודל 1.25 אינצ', המופעל באמצעות טכנולוגית e-paper בדומה לקינדל. זה אומר שאיכות התצוגה שלו נופלת משמעותית מזו של האפל וואצ', אך כאמור זמן ההפעלה בין טעינות עומד על שבעה ימים. השעון כולל גם חיישן תנועה, מצפן, חיישן בהירות ומיקרופון להכתבת הודעות טקסט ופקודות קוליות. אפליקציות תואמות למכשירי אייפון ואנדרואיד מאפשרות לו לתקשר עם כל הסמארטפונים הפופולריים, להציג התראות חיות ולשלוט בנגן המוזיקה.

המשלוחים הראשונים יגיעו קודם כל לבתיהם של אלו שמיהרו להזמין אותו מיד עם פתיחת קמפיין מימון ההמונים בקיקסטרטר. בחברה מקווים להשלים את כל המשלוחים למזמינים המוקדמים בשבועות הקרובים, ואז כולנו נוכל להזמין את השעון ישירות באתר של פבל. מחירו, אגב, יעמוד על 199 דולרים לדגם הבסיסי העשוי פלסטיק, ו-299 דולרים לדגם מתכתי ואלגנטי יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully