וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באג פסיכי: הודעת הטקסט שגורמת לכל אייפון לקרוס ולהיכבות

27.5.2015 / 12:51

"הודעת הטקסט של השטן" החלה להסתובב ברשתות החברתיות בתקופה האחרונה בטענה שהיא גורמת למכשירי אפל לקרוס מיד. לפי הדיווחים מדובר בבאג אמיתי שבאפל עדיין לא תיקנו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר שנתיים שהבאג הזה קיים. אייפון 6/מערכת וואלה!, צילום מסך

הודעת טקסט מסתורית, המסתובבת ברשת בימים האחרונים, גורמת לאייפון שמקבל אותה להיכבות מיד - כך לפחות טוענים אלפי גולשים נחרדים שמכנים אותה כבר "הודעת הטקסט של השטן".

לפי הדיווח באתר jailbreaky.com מדובר בבאג במערכת ההפעלה iOS 6 של אפל, שהופצה לפני כשנתיים. הבאג הזה לא תקף רק להודעה הספציפית הזו והוא גורם לטלפון לקרוס כל עוד במילה הראשונה בהודעה יש רווח והמילה השנייה באותיות ראשיות ללא סימני פיסוק.

הטקסט הזדוני בפועל שגורם לאייפון לקרוס נראה כך:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההודעה הזדונית./מערכת וואלה!, צילום מסך

הבאג לא תוקן עדיין והוא עלול לגרום לנזק הרבה יותר חמור ממה שנדמה לכם. ההודעה עלולה להכניס את המכשיר ללופ של קריסות ואם תשתמשו בטקסט הזדוני כדי לשנות את שם הרשת האלחוטית שלכם, כל מי שמשתמש במערכת ההפעלה עלול להיפגע אם הוא יינסה להתחבר אליה.

לפי הדיווחים בטוויטר, הבאג משפיע על אייפונים, מחשבי איימק, מקבוקים, אייפדים ואפילו שעוני אפל חכמים. כמו כן דווח כי הבאג עלול לגרום לקריסה ביישומים שונים ולא רק בהודעות טקסט וגולשים שפנו לאפל דיווחו שמהנדסי החברה מודעים לבעיה ועובדים על עדכון שיסדר את זה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

כיצד לפתור את הבעיה?

לפי דיווחי הגולשים ברדיט, אם שלחו לכם את ההודעה ואתם סובלים מקריסות של האייפון, בקשו מסירי לשלוח הודעת טקסט חזרה למי ששלח לכם את ההודעה המרושעת, או שתשלחו לו תמונה בהודעה מתוך הגלרייה.

הבאג ייפתר זמנית, רק אל תנסו להיכנס שוב לשרשור הזה. ואולי כדאי גם שתשקלו מחדש את מערכת היחסים שלכם עם מי ששלח לכם את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully