וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 פרויקטים ישראליים משונים שרוצים שתממנו אותם

ספר ילדים בסגנון יפני, רכישת חלילית בס ב-12,000 שקלים או סרט על דודו טופז - האנשים האלה רוצים שתשקיעו בחלומות שלהם והם מסבירים את זה באופן שבטוח יעלה על פניכם חיוך דבילי, ולא בהכרח מהסיבות הנכונות

אדם יושב ליד מחשב עם מטבעות ומחשבון. ShutterStock
לא תעזרו להם להגשים חלום?/ShutterStock

בשנים האחרונות טרנד מימון ההמונים עלה לכותרות פעמים רבות בארץ ובעולם בזכות האפשרויות הרבות שהוא מציע לכולנו. כל מי שזקוק לכסף להקים מסעדה חדשה, לצלם סרטים עצמאיים או לפתח מוצרים חדשים עשוי למצוא עצמו פונה לגולשים שיסייעו לו במיטב כספם.
פרויקטים רבים מומנו בשלמותם באמצעות אתרי מימון המונים וגם בישראל רבים פונים לאתרים כגון הדסטארט ומימונה, כדי להוציא את חלומם לפועל.

אולם, לא רק רעיונות גאוניים ויזמים מבריקים עולים על רכבת מימון ההמונים, ובאינטרנט כמו באינטרנט ישנם גם פרויקטים קצת פחות קונבנציונליים. בחרנו ארבעה מיזמים ישראלים מהצד היותר משונה של הספקטרום, שאולי בכל זאת ראויים לתמיכה שלכם:

נהר הממתקים הקסום

"נהר הממתקים הקסום" הוא ספר ילדים שכתב עדיאל, בן 21, בהשראת אחיו הקטן. הוא מספר על חתול כתום... וזה כל מה שאנחנו יודעים. האיורים שצייר עדיאל נראים טוב יחסית, אבל ספר הילדים שלו והדרך בה הוא מציג את הפרויקט כל כך תמימה ומוזרה שלא תוכלו להפסיק לחייך. קצת כואב לנו הלב על כך שהוא לא הצליח לגייס אפילו שקל אחד נכון לרגע זה, אבל הסרטון שלו מזכה אותו בתהילת עולם לפחות אצלנו. "ציירתי אותו בצורה אחרת שאחרים לא מציירים אותו, בסגנון יפני". חדשני. מרגש. לכו לצפות ואולי גם לתרום.

רכישת חלילית בס גדול

תודו שתמיד רציתם לקבל מכתב תודה אישי ולממן חלילית בס גדול? תאם לא יודעים מה זה חלילית בס גדול או למה היא עולה 12 אלף שקלים? כדאי שתצפו בסרטון המרגש שמלווה את פרויקט המימון הזה, שכולל נגינה בחלילית (האם היא חלילית בס גדול? אין תשובה) במשך כדקה ואז הסבר על ההיסטוריה של חליליות. מעניין? לא כל כך. קורע מצחוק? אנחנו עדיין צוחקים.

שחק אותה דודו

בכל יום ביומו עולה המחשבה בראשנו הקט - מדוע עדיין לא הרימו מופע על חייו של דודו טופז? או שלא. חבורת האנשים ההזויים הזו, שכנראה הרימו את הפרויקט הזה באופן אירוני ומודע לעצמו, החליטה לקחת את היוזמה החשובה הזו ולהפוך אותה למציאות. עם קצת עזרה מכולנו, הם יוכלו להפיק סרט על דודו טופז. בינתיים הם גייסו 200 שקלים מתוך 60,000, אבל אנחנו בטוחים שהם יעברו את המטרה שלהם כי הם באמת אנשים אניני טעם וחדי מחשבה. בינתיים, תעשו לעצמכם טובה ותראו את הסרטון שלהם בעמוד הפרויקט.

דוגבריא - חטיפי גורמה לכלבים ולבעלים

תמיד רציתם לרדת על קערת חטיפים יחד עם הכלב שלכם? לדוגבריא פתרון מצוין - חטיפי גורמה לכלבים, "ללא מרכיבים שאינם למאכל אדם". כי למה שרק ידידכם הטוב ביותר יהנה מבונזו? הפרויקט התחיל כשהילדים של יוזמת הפרויקט גדלו ולא היה לה למי לאפות, אז היא החליטה לאפות לכלבים שלה. ועכשיו היא רוצה רק 50,000 שקלים כדי שתוכל לאפות עוגיות גם לכלבים שלכם. הם בטוח יעריכו את זה. או שלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully