וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי מציעה 100,000 שקלים למפתח האפליקציה השווה ביותר לרכב

31.5.2015 / 14:58

במסגרת תחרות ראשונה מסוגה בעולם הרכב, יונדאי ישראל הכריזה על תחרות מפתחים והקמת חממה טכנולוגית לאלו שיגיעו לחצי הגמר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש לכם רעיון איך לשדרג את הנסיעה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

כלמוביל, יבואנית יונדאי בישראל מכריזה על תחרות ראשונה מסוגה בענף הרכב לפיתוח אפליקציות בשם Hyundai i Way. התחרות מיועדת ליזמים, מפתחי אנדרואיד, סטארט-אפיסטים וכל מי שחושב שהוא יכול להפוך את חווית הנהיגה למתקדמת יותר.

במסגרת התוכנית תקים יונדאי במתחם החברה חממה לזוכים בתחרות, בה יפתחו את הרעיון שהציגו בשלבים המוקדמים של התחרות. הזוכה במקום הראשון בתחרות יזכה בפרס בסך 100 אלף שקלים, המקום השני יזכה בפרס בסך 30 אלף שקלים והמקום השלישי יזכה ב-15 אלף שקלים.

כל מי שנכנס לתחרות יקבל ערכת הזנקה הכוללת גישה ל- API Application Programming Interfaces - סביבת פיתוח ממשק המערכת ופורמט להצגת הרעיון.

צוות שופטים פנימי יסנן את ההצעות ויבחר את הרעיונות הטובים ביותר שיעלו לשלב הבא. בשלב השני חבר השופטים בראשותו של דוידי פיאמנטה, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל, נציג צוות הפיתוח של יונדאי העולמי, אסתר ברק-לנדס, מנכ"לית חממת נילסן אינובייט, שחר בר דוד, מייסד ומנכ"ל חברת "שרוטונים" ואור עופר שותף, מייסד ומנכ"ל SimilarWeb, יבחרו את שלושת הרעיונות שיעלו לשלב חצי הגמר.

בחצי הגמר יוזמנו שלושת המפתחים לפתח את הרעיון שהציעו בחממה שם, הם ייהנו מכל האמצעים הדרושים לפיתוח האפליקציה - מערכות פתוחות לתכנות, ליווי טכנולוגי, רכבי הדגמה לבחינת המערכות ועוד. עם סיום הפיתוח, יוצגו שלוש האפליקציות באירוע חגיגי לצוות השופטים שיבחרו את האפליקציה הזוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully