וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: נבחרות נשים במשחק פיפ"א 2016

אילן גלר

1.6.2015 / 11:23

המשחק הרשמי של פדרציית הכדורגל העולמית שובר את תקרת הזכוכית הממוחשבת ומציע לראשונה 16 נבחרות נשים לאומיות לשחק איתן. בשלב הזה הנשים מתחרות רק בנשים אבל אולי בעתיד נראה גם טורנירים חוצי-מגדרים

נשים בפיפא 16. יוטיוב, צילום מסך
עדיין לא שוויון מלא/צילום מסך, יוטיוב

השם פיפ"א אומנם עלה לאחרונה לכותרות בעולם בהקשר מעט שונה, אך הנה הזדמנות למעט פרסום חיובי עבור פדרציית הכדורגל העולמית. השנה, יכלול משחק המחשב הרשמי של פיפ"א (המופק על ידי אלקטרוניק ארטס) לראשונה נבחרות נשים לאומיות, מה שאומר שתוכלו לשחק סוף סוף בקבוצות שאינן מורכבות רק מגברים.

בסך הכול יעמוד מבחר קבוצות הנשים על 12 נבחרות לאומיות, שיוכלו להתחרות זו בזו בתחרויות ידידותיות וטורנירים מול המחשב באופליין ומול גיימרים אחרים באונליין. הנבחרות שנכנסו למשחק כוללות את ארה"ב, גרמניה, צרפת, שוודיה, אנגליה, ברזיל, קנדה, אוסטרליה, ספרד, סין, איטליה ומקסיקו. כל אחת ואחת מהשחקניות נדגמה לתוך המשחק באמצעות סורקים תלת-ממדיים משוכללים, בדיוק באותו התהליך שעוברים כוכבי נבחרות הגברים מזה שנים.

שוויון מלא בין המינים? עדיין לא. נבחרות הנשים, כאמור, יוכלו להתחרות רק זו בזו ולא נגד הגברים. כמו כן, מספר מצבי המשחק בהן תוכלנה הנשים להשתתף מוגבל יחסית. אבל זהו רק הצעד הראשון, וסביר להניח כי בשנים הקרובות נזכה לתוכן עשיר יותר לשמחתו של קהל פוטנציאלי חדש, המוזמן כעת להצטרף ללהיט הכדורגל הממוחשב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully