וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זרקה מחשב ישן לזבל - ולא ידעה שהוא שווה 200 אלף דולר

בן סויסה

1.6.2015 / 13:17

עובדי מרכז מחזור בקליפורניה מחפשים את האישה שהשליכה מחשב ישן ולא מרשים למראה, ששווה יותר ממה שהיא אי פעם דמיינה. אולי זה קשור לעובדה שמדובר בפיסת היסטוריה שנוצרו ממנה רק 200 חתיכות

מחשב אפל 1. Ed Uthman/Flicker, צילום מסך
גרוטאה מעץ או פיסת היסטוריה? גם וגם/צילום מסך, Ed Uthman/Flicker

כשמנקים את הבית קורה לפעמים שזורקים בטעות דברים לא מתוכננים, לפעמים אפילו דברים ממש חשובים. מי שאולי מתחרטת כרגע על פרץ ניקיון האביב שלה היא תושבת קליפורניה, שהשליכה לזבל חתיכת היסטוריה טכנולוגית - מחשב אפל 1, שגם שווה לא מעט כסף.

האלמונית חובבת הסדר ככל הנראה לא דמיינה בחלומותיה הפרועים ביותר שהמחשב שהשליכה הוא אחד מכ-200 מחשבים נדירים ויקרי ערך, שהורכבו במו ידיהם של מייסדי אפל ובהם סטיב ג'ובס בכבודו ובעצמו.

האוצר התגלה במרכז המחזור Clean Bay Area בסן חוזה לפני כחודש וכעת מנסים עובדי מרכז המחזור, שמכרו את המחשב בכ-200 אלף דולר, לאתר את האישה כדי להשיב לה מחצית מהכסף, בהתאם למדיניות חלוקת רווחי המחזור של המרכז.

אם תהיתם כיצד הגיעו העובדים למסקנה שהמחשב נזרק על ידי אישה שהשליכה ציוד עתיק, אז לא מדובר בהכרח בעובדים שוביניסטים, אלא כאלה שפשוט ראו לטענתם אישה מסתורית ברכב שטח שהשאירה את המחשב היקר במקום.

בינתיים במזרח התיכון, אנחנו עדיין מחפשים את המגהסון שלנו ששווה לפחות 200 שקלים, אז אם במקרה ראיתם אחד עם מדבקות "כוח המחץ" וקלטת ירוקה של סופר מריו 2, אנא צרו קשר.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל
  • מחזור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully