וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייטלין ג'נר שברה את שיא הטוויטר של אובמה ושל כל הזמנים

2.6.2015 / 10:26

הרשת מחבקת את שינוי המין שעברה קייטלין ג'נר (לשעבר ברוס) אחרי החשיפה במגזין "ואניטי פייר". פרופיל הטוויטר שלה צבר מיליון עוקבים כל כך מהר שהיא שברה אפילו את השיא של אובמה מלפני שבועיים בלבד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אובמה מי?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי הסערה שיצרה על שער מגזין "ואניטי פייר", קייטלין ג'נר נחתה בטוויטר והרעידה את הרשת החברתית. כארבע שעות בלבד אחרי שפתחה את הפרופיל החדש, קייטלין (לשעבר ברוס ג'נר) זכתה ליותר ממיליון עוקבים ושברה את שיא כל הזמנים.

לנשיא ארה"ב, ברק אובמה, שפתח סוף-סוף חשבון פרטי אחרי שש שנות כהונה, לקח חמש שעות להגיע להישג הזה. לפניו, אגב, החזיק בשיא רוברט דאוני ג'וניור, שהגיע למיליון עוקבים תוך 23 שעות ו-22 דקות בשנה שעברה.

כעת יש לג'נר 1.86 מיליון עוקבים ונראה שהמגמה לא הולכת להיחלש בזמן הקרוב. אובמה "המובס" צייץ לג'נר שצריך הרבה אומץ כדי להיחשף כך וגם פרופיל הפייסבוק החדש של קייטלין הגיע להישג מרשים וכעת עוקבים אחריה 486 אלף גולשים. תמונת השער של המגזין, אותה היא פרסמה אתמול, הגיעה ליותר ממאה אלף לייקים ויותר מ-17,000 שיתופים.

הציוץ הראשון של ג'נר, צויץ מחדש (ReTweet) 220 אלף פעמים וזכה למספר גבוה יותר אפילו של כוכבים (favorited). "אני כל כך שמחה להיות אני האמיתית אחרי מאבק ארוך כל כך", היא צייצה אתמול לראשונה. "ברוכה הבאה לעולם קייטלין, אני לא יכולה לחכות שתכירו אותה/אותי כבר".

את סערת החשיפה של ג'נר ליווה ההאשטג #CallMeCaitlyn בו השתמשו גולשים התומכים בשינוי. הוא צוייץ ביממה האחרונה 220 אלף פעמים.

התגובה של אובמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully