וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את וולי - הארנב החמוד שכבש את אינסטגרם

2.6.2015 / 14:36

ארנב האנגורה ממסצ'וסטס רק בן עשרה חודשים וכבר זוכה לעשרות אלפי מעריצים. אם חיפשתם חשבונות חדשים לעקוב אחריהם - וולי יגרום לכם להתמכר אליו

צילום מסך
וולי הארנב. אינסטגרם, צילום מסך
חמוד!/צילום מסך, אינסטגרם

חיות רבות זכו לתהילת עולם בזכות האינטרנט. וכעת תורו של וולי, הארנב הקטן שהפך לכוכב רשת וצבר קהל ענק באינסטגרם תודות לאוזניו הענקיות שנראות כמו שתי אנטנות שעירות המגמדות אל ראשו הפרוותי והחמוד.

וולי הוא ארנב אנגורה בן עשרה חודשים שחי עם הבעלים שלו, מולי, במסצ'וסטס. ולמרות גילו הצעיר, הוא צבר כבר יותר מ -33,100 עוקבים ברשת החברתית הפופולרית.

"הוא יצור קטן ויפה וחיית מחמד נפלאה", כותבת מולי בתיאור הפרופיל שמלא בתמונות הארנב הצעיר נהנה מהחיים טובים, רובץ בבית, משתובב בגינה ומשחק באופן כללי עם כל מה שהוא מוצא סביבו.

כל תמונה של וולי זוכה לאלפי צפיות, ורוב התגובות נעות על הציר שבין: "אווו, איזה חמוד!" ל-"יוווו, איזה מהמם!". מולי מצידה משקיעה בטקסט משעשע לצד כל תמונה, וכנראה שהמאמצים שלה להפוך את חיית המחמד לכוכב מצליחים.

"אני אובססיבי", כתב אחד העוקבים הנאמנים של וולי. "אני צופה בסרטונים שלו כל שעה". ארנבי אנגורה ידועים באוזניים הארוכות שלהם, אבל אוזניו של וולי חריגות אפילו ביחס לבני מינו.

Nomflopper: A Haiku by Molly for Wally Nom nom, my bunny With compassion, flop, flop, flop! Don't break the shelf, please

A video posted by thisiswallysemail@gmail.com (@wally_and_molly) on

"I'M A BUNNY!"

A photo posted by thisiswallysemail@gmail.com (@wally_and_molly) on

Wally? You look a little like a puppet. And a Muppet. "I'M A MUPPET PUPPET!"

A photo posted by thisiswallysemail@gmail.com (@wally_and_molly) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully