וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חינם לזמן מוגבל: 5 משחקים לוהטים לאייפון ואנדרואיד. הורידו עכשיו

בן סויסה

3.6.2015 / 13:24

משחקים חינמיים הם להיט ענק במובייל, אבל המשחקים השווים באמת הם אלו שיעלו לכם כמה שקלים. למרבה המזל, מדי פעם הם מוצעים בחינם אם יודעים איך לחפש - קבלו חמישה משחקים שבכל יום אחר היו דורשים מכם לשלוף את כרטיס האשראי

Hyper Square

דברים טובים באים באריזות מינימליסטיות. זה נכון גם במקרה של משחק המחשבה Hyper Square, בו תתבקשו לפתור פאזלים נעים, בממשק נקי בעל שיק גיאומטרי. המטרה היא למקם את כל הריבועים במקומות המסומנים על ידי משיכה, סיבוב וגרירה - הכי מהר שאפשר. ככל שתתקדמו במשחק כך הולך וגובר הקצב, עולה הרמה ומוקצב פחות זמן להשלמת כל שלב מבין השמונה שמציע המשחק, לצד כמאה אתגרי פאזל עצמאיים. הסאונד המוצלח משלים את החוויה המאתגרת והכיפית. (אייפון, אנדרואיד)

Block City Wars

ב-Block City Wars, שתואר כבר כשילוב בין מיינקראפט ו-GTA, תצטרכו לשרוד בעיר קשוחה ואלימה בה תילחמו בשלל אויבים ותצאו למשימות חיפוש וגילוי, עם הפתעות בכל פינה כמובן ופריטים סמויים שתוכלו לאסוף בדרך. המשחק מציע שלל כלי רכב, לכל אחד מהם יכולות ואופי משלו, בעולם שכולו גרפיקה מבוססת "בלוקים" (כמו בסדרת האנימציה המיתולוגית "מ.ק. 22"). בין היתר תמצאו במשחק משימות הישרדות שונות, ואפשרות להתחרות נגד שחקנים אחרים גם ברשת. (אייפון, אנדרואיד)

Invasion

השנה היא 2020 והעולם, כמה לא מפתיע, על סף אפוקליפסה סטייל "מקס הזועם". רבות מהערים הגדולות ביקום נפלו, ובמשחק Invasion יהיה עליכם להיאבק על שליטה, כוח ואחיזה בעידן כאוטי ואלים. הגרפיקה המהוקצעת, הסיפור המושקע והקרבות בזמן אמת הופכים את המשחק לחובה לחובבי הז'אנר. הוא מוצע להורדה חינמית ככלל, אך כעת באופן זמני מגיע גם עם ערכת בונוסים מגוונת ובה עזרים שונים (בשווי של כ-20 דולרים) המספקת חווית משחק מלאה יותר. (אייפון, אנדרואיד)

Inbetween Land

אם ראיתם את "טירה בשחקים" של מיאזאקי וחלמתם על ביקור באי מעופף בעצמכם, נסו את המשחק ההרפתקה והחשיבה הזה, בו עליכם לחקור תעלומה הקשורה להופעה של אי מעופף ענק מעל העיר. ב-52 מיקומים שונים ו-19 מיני-משחקים תחקרו את סודות האי ואת תעלומת ההעלמות של מארי, עובדת בבית יתומים שנעדרה לאחר הופעת האי, והשאירה במיוחד עבורכם מבחר של רמזים, אותם תצטרכו לאתר ולהבין בזמן שתתמודדו עם היצורים המאכלסים את האי. (אייפון, אנדרואיד)

Road Rage: Zombie Smasher

משחק האקשן הקטן והחמוד הזה מתמקד, כמו רבים אחרים באפסטור ובגוגל פליי, בריסוס זומבים רעבים למוח אנושי. הפעם זה נעשה בסגנון משחקים קלאסיים עם כביש נע ושלל אויבים, כולל בוסים גדולים כמובן, איתם תצטרכו להתמודד בזמן אמת. סיפור המסגרת קלישאתי למדי - בשנת 2020 תוקף את העולם וירוס זומבי ואתם, אני יודע שזה מפתיע, תתבקשו למצוא את התרופה שתציל את העולם. לשם כך עומדים לרשותכם 40 שלבים ולחובבי שבירת השיאים, גם מצב משחק Endless. (אייפון, אנדרואיד)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully