וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ציצי-קולה": האתגר הסקסי החדש שסוחף את הרשת

3.6.2015 / 14:17

אחרי שהעולם הפסיק לשפוך על עצמו דלי עם מי קרח, הגיע האתגר החדש שמציף את הרשתות החברתיות בעולם ואמור לעודד מודעות לסרטן השד. לא ברור כמה זה עוזר למאבק, אבל התמונות ממשיכות לזרום לרשת

זוכרים את אתגר דלי הקרח שהציף כל חלקה טובה באינטרנט? אז עכשיו הרשתות החברתיות מוצפות באתגר חדש וסקסי הרבה יותר, עם שם די נוראי - אתגר-החזיקו-קולה-עם-הציצים (HoldACokeWithYourBoobsChallenge).

הרעיון די פשוט - נשים מדביקות פחית או בקבוק קולה לחזה באמצעות נייר דבק (שגם מסתיר את הפטמות שבפייסבוק אוהבים כל כך לצנזר) ומפרסמות את התמונות בפיד, בטוויטר או באינסטגרם.

המטרה, לפי הדיווחים, היא להעלות את המודעות לסרטן השד ונראה שהטרנד תפס כבר בקרב הנשים (וגם כמה גברים) בארה"ב, רוסיה וצרפת, שאימצו את האתגר ופרסמו תמונות סלפי חושפניות לשמחת שאר הגולשים.

בנוסף להעלאת מודעות למחלה עצמה, הקמפיין לכאורה מעודד נשים לבדוק האם יש בחזה שלהם גושים או בליטות, אבל לא כולם מרוצים ממנו. חלק מהארגונים הנלחמים בסרטן התלוננו שהקמפיין משדר שסרטן הוא סקסי וכייפי ולא מסוכן (כאילו שמישהו אי פעם יחשוב באמת שסרטן הוא סקסי ולא מחלה נוראית).

לגבי השאלה, למה דווקא קולה? אף אחד עדיין לא נתן הסבר שמניח את הדעת אבל אנחנו לא נתפלא אם יתברר בסוף שמדובר בקמפיין שיווקי, של חברה זו או אחרת, שבא לעודד מודעות גם למותג שלהם במקביל למטרה הטובה שהאתגר מקדם.

@theshopwidow accepted the #holdacokewithyourboobschallenge and has been approved! 👍😍

A photo posted by @boobsapprover on

Anche noi ce la facciamo... Non ci ferma più nessuno! #HoldACokeWithYourBoobsChallenge

A photo posted by Stefano Corti (@stefanocorti85) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully