וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחילתו של הסוף? אנחנו עומדים לראות הרבה יותר פרסומות סמויות באינסטגרם

אילן גלר

4.6.2015 / 8:06

אחרי פיילוט מוצלח, רשת שיתוף התמונות השייכת לפייסבוק תשמש במידע שיש לה עלינו כדי להתאים לנו פרסומות, שישתלבו בטבעיות בפיד שלנו

סמארטפון עם אינסטגרם. ShutterStock
יש, עוד פרסומות!/ShutterStock

במהלך 18 החודשים האחרונים ערכה רשת שיתוף התמונות, אינסטגרם, פיילוט ראשוני למערכת פרסום, שניסתה להציג בפני משתמשים תמונות שעשויות לעניין אותם - וקודמו בתשלום על ידי חברות מסחריות שנבחרו להשתתף בניסוי.

כעת שלב הפיילוט מסתיים, ובקרוב כל חברה בעולם שתהיה מעוניינת בכך תוכל לרכוש שטח פרסום אטרקטיבי באפליקציה הפופולרית, השייכת לפייסבוק ויודעת בדיוק מי אתם ומה אתם אוהבים.

זה אומר, ככל הנראה, שבקרוב תתחילו לראות הרבה יותר פרסומות באינסטגרם. אלו לא יהיו באנרים סתמיים, אלא תמונות וסרטוני וידאו שאמורים להשתלב באופן טבעי בפיד שלכם. כמו כן, המטרה כאמור היא להציג בפניכם רק מוצרים, שירותים ואירועים שפרופיל המשתמש רומז כי הם נמצאים בין תחומי העניין שלכם.

חלק מהפרסומות יכילו כפתורים עליהם תוכלו ללחוץ על מנת להשתתף בפעילות או לרכוש את המוצר - מה שיהווה ההבדל היחיד בין הפרסומות לכל שאר התמונות התמימות המוצגות באתר ובאפליקציה.

באינסטגרם (וכמובן בפייסבוק) מקווים לתת לעצמם יתרון על שאר אפשרויות הפרסום, בזכות המידע הרב שברשותם וכולל מידע פרטי מפורט ותובנות מעמיקות יותר מגיל, מין ומיקום.

זכרו שאת כל המידע הזה סיפקתם לאינסטגרם מרצונכם בעת ההרשמה והשימוש באפליקציה, כך שאם אינכם מעוניינים להמשיך ולהיחשף מרגע שמפרסמים מעורבים בעניין, באפשרותכם לבקש מהחברה למחוק את חשבון המשתמש שלכם ולהפסיק להשתמש בשירותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully