וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקרים תימנים פרצו למחשבים בסעודיה והפיצו פרטי מיליון אנשים

אילן גלר

4.6.2015 / 8:24

מלחמת רשת משתוללת בחצי האי ערב. קבוצת האקרים בשם "צבא הסייבר התימני" הוריד מיליוני פרטים אישיים ממחשבי הרשויות בערב הסעודית ומאיים לשתק את כל המערכות במדינה

האקר. ShutterStock
מאיימים להפיל את כל התשתיות בסעודיה./ShutterStock

המלחמה בין ערב הסעודית והמורדים החותים בתימן מגיעה גם לאינטרנט; קבוצת האקרים מתימן, הקוראת לעצמה "צבא הסייבר התימני", טוענת כי הצליחה לפרוץ למאגרי המידע של משרד החוץ הסעודי, ולמשוך מתוכם את פרטיהם האישיים של מיליוני אזרחים זרים שהגישו בקשת אשרה (ויזה) לכניסה למדינה.

הקבוצה מאיימת כי כל עוד תמשיך ערב הסעודית במתקפות אוויריות על מטרות בתימן, יפורסמו פרטיהם של מיליון אזרחים בכל שבוע. וחשוב להדגיש שההאקרים התימנים לא רק מאיימים אלא גם עומדים מאחורי המילה שלהם.

לפי הדיווחים, מקבץ ראשון של שמות ופרטים כבר התפרסם ברשת, והוא אכן כולל כמיליון רישומים הנוגעים לאזרחי המדינות ארצות הברית ואנגליה, שביקשו לבקר בסעודיה. הפרטים כוללים שמות, אזרחות, כתובת בית וכתובת עבודה, ואפילו מספרי טלפון אישיים.

כגיבוי למקרה שיתפסו, מיהרו לשלוח ההאקרים את המסמכים המלאים ותעודות רגישות נוספות, ממאגר המידע אליו פרצו, לאתר ההדלפות ויקיליקס. בנוסף, צבא הסייבר התימני הצהיר כי אם יבחנו את סבלנותו, בכוחו לשתק לחלוטין את מערכות המחשוב של ערב הסעודית והם לא יהססו לעשות זאת במידה ויחושו מאוימים מצד כוחות הביטחון של אחת המדינות המעורבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully