וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך הבועה: מטה העתיד של גוגל ייראה כמו התיישבות בחלל

אילן גלר

5.6.2015 / 6:10

ענקית החיפוש אוהבת להיות חדשנית כמה שאפשר, וזה בא לידי ביטוי גם במתקנים שהיא מקימה לעובדיה. הבניין החדש, שיבנה מול המטה הנוכחי בעמק הסיליקון, צפוי להיראות כמו התיישבות חלל מוקפת כיפה שקופה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מעניין איזה ספר הם קראו כשהם חשבו על זה./מערכת וואלה, צילום מסך

ענקית הטכנולוגיה גוגל כנראה לא רוצה להישאר חייבת לאפל, הבונה בימים אלו בניין מטה חדש ועתידני למראה שכבר זכה לכינוי "החללית".

התגובה של גוגל יצירתית לא פחות - קבוצת בניינים שייבנו באזור אותו שכרה החברה לאחרונה בסמוך למטה הראשי שלה בעמק הסיליקון, שיכוסו במעין כיפת זכוכית שתסייע לפקח על הטמפרטורה ותספק תנאי מחייה מלאכותיים נוחים

הכיפה גם תעניק לאזור כולו מראה של עיר על כוכב לכת אחר. אבל כמקובל בגוגל, הם לא מסתפקים רק במבני משרדים. תחת מבנה הכיפה העתידני תקים החברה גם מרכז קניות והסעדה לשירות עובדיה, כמו גם חניון תת-קרקעי עצום. הקומפלקס כולו גובל בפארק ירוק ומושקע, בו יוכלו העובדים לבקר בשעות הפנאי או לבלות עם בני משפחותיהם. כעת הפרויקט כולו תלוי באישור העירייה, לה יוגשו בקרוב התכניות המפורטות של המתחם המרשים.

אגב כך, נודע כי תכניותיה המקוריות של גוגל כללו קבוצה שלמה של בניינים מכוסי כיפות על שטח עצום של מאות דונמים, אך היא נאלצה לוותר עליהן לאחר שהרשת החברתית לינקדאין - חברה מתחרה מעמק הסיליקון - הצליחה לחטוף את חוזה השכירות של האזור.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully