וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה נסגר עם מדיניות תמונות החזה של אינסטגרם?

5.6.2015 / 6:43

רשת שיתוף התמונות הפופולרית מאפשרת לפרסם תמונות עירום מסוימות אבל חוסמת תמונות כמעט זהות, לא מאפשרת לחפש חזייה אבל אין לה שום בעיה אם תחפשו חזיות, ואלה רק שתי דוגמאות למדיניות הפורטנית שיצאה משליטה

ShutterStock

לפייסבוק, הבעלים של אינסטגרם, יש מדיניות מאוד ברורה לגבי פרסום תמונות של נשים עם חזה חשוף. לאינסטגרם, לעומת זאת, יש יחסים קצת יותר מורכבים עם שדיים. אתר באזפיד ניסה לבדוק מה המדיניות של רשת שיתוף התמונות בדיוק וחזר עם תשובות אפילו פחות חד-משמעיות.

לאינסטגרם אין בעיה עם פרסום תמונות מחשוף-צד (Side Boob; או "צדיים" לחובבי אלתורים בעברית), אבל לא יתנו לך לחפש את ההשטאג #sideboob.

First sideboobs! To get ur photo upploaded kik- sideboobsofficial- NUDE-BOOBS-ASS- everything is fine. •ANONYM•

A photo posted by sideboobs (@sideboobsofficial) on

עם זאת, גולשים רבים מצליחים לעקוף את האיסור באמצעות השטאגים עם שגיאות כתיב. החלק המוזר הוא שמחשוף-תחתון (Under Boob) תקין לחלוטין וחיפוש של ההשטאג #underboob מספק תוצאות רבות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

אינסטגרם חוסם כמעט באופן אקראי חיפושים עם המילים "ציצים" ו-"מחשוף". לא תצליחו למצוא תוצאות חיפוש אם תריצו את ההשטאגים #cleavage, #boobs, #boobies ו- #boobzאבל אין לאתר שום בעיה להציג תוצאות אם תחפשו #booby. חיפוש המילה "חזייה" (#bra) לא יניב תוצאות ואילו "חזיות" (#bras) יציף אתכם בתמונות של – ובכן – בחורות בחזיות.

במקרה של "עירום" (#nude ו-#nudes) אין שאלה בכלל אבל ציורי עירום (#nudepainting) ופסלים עירומים (#nudesculpture) לא מעניינים אותם וזוכים לאישור מיידי ממנהלי הרשת החברתית.

אחת הגולשות החליטה לעשות ניסוי ולראות האם יאשרו לה לפרסם תמונת עירום של עצמה. היא הצטלמה ללא בגדים וגילתה שתמונתה הוסרה. לאחר מכן היא צבעה את כל גופה בשחור ופרסמה את התמונה עם ההשטאג "אמנות". התמונה עדיין באוויר.

Davison. אינסטגרם, צילום מסך
בלי הצבע זה כבר לא בסדר./צילום מסך, אינסטגרם
  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully