וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש: פייסבוק לייט - לאזורים עם חיבור גרוע לרשת

אילן גלר

7.6.2015 / 9:56

הגרסה הרזה של אפליקצית הרשת החברתית מציעה את רוב הפיצ'רים האהובים בפחות מחצי מגה ליום. מה שהופך אותה ליעילה במיוחד עבור כל מי שחווה לעתים חיבור איטי

יוטיוב

לאחר שהצליחה להפוך לרשת החברתית הפופולרית בעולם המערבי, עם יותר ממיליארד משתמשים רשומים, מסמנת פייסבוק את היעד הבא - הצלחה דומה גם בשווקים המתפתחים, כמו הודו, סין ומדינות אפריקה. לצורך כך מציגה החברה את "פייסבוק לייט", אפליקציית אנדרואיד שנועדה להחליף את אפליקציית פייסבוק הרשמית (שהפכה לכבדה מאוד עם השנים) באזורים בהם גם רשת דור שני אינה תמיד זמינה.

פייסבוק לייט מצוידת בממשק פשוט הרבה יותר מזה של אחותה הבכורה, והיא משתמשת בטכנולוגיות שונות לדחיסת מידע בכדי לצמצם את נפח התקשורת שהיא דורשת לפחות מחצי מגה-בייט ליום. אפשר לצפות דרכה בפיד העדכונים, להעלות סטטוס חדשים וגם תמונות, אך לא לצפות בסרטוני וידאו. כמו כן, האפליקציה אינה כוללת תכונות מתקדמות מבוססות מיקום.

האפליקציה זמינה כעת להורדה בכמה מדינות ברחבי אסיה, וצפויה להתרחב לאזורים נוספים ברחבי דרום אמריקה, אפריקה ואירופה. למרות שהיא מיועדת באופן רשמי למדינות מתפתחות, ייתכן בהחלט שגם בעלי סמארטפונים מתקדמים המחוברים לרשתות דור 4 יעריכו גרסה פשוטה, קומפקטית ומהירה יותר של פייסבוק - אלו מוזמנים להוריד ישירות את קובץ ההתקנה למכשירם.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully