וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט רוצה למצוא את הדופלגנגר שלכם

אילן גלר

7.6.2015 / 10:10

אחרי כישלון "האו אולד", שניסתה לחזות את הגיל שלכם לפי תמונה, מיקרוסופט הציגה את אפליקצית הרשת שאמורה להשוות בין פרצופים בשתי תמונות ולהגיד עד כמה הם דומים

תאומים או לא. מתוך האפליקציה, צילום מסך
כמה דומות אחת לשנייה התאומות אולסן?/צילום מסך, מתוך האפליקציה

לפני קצת יותר מחודש השיקה מיקרוסופט את את אפליקצית הרשת "How Old" שהפכה לבדיחה ברשת ברחבי העולם וכעת הצליחו בחברה לחשוב על עוד רעיון שיווקי לקידום מוצרי מחשוב הענן שלהם. הענקית מרדמונד הציגה את Twins Or Not ("תאומים או לא", בתרגום חופשי לעברית), אתר המשווה בין שתי תמונות ומעניק "ציון התאמה" המבוסס על דמיון ויזואלי. ואם אחוזי ההצלחה של האפליקציה הזו יהיו דומים להאו אולד, כנראה שלעולם לא תמצאו את הדופלגנגר שלכם.

השימוש המתבקש ביותר הוא, כמובן, להעלות תמונה של עצמכם ולהשוות אותה עם מפורסמים. התוצאות מתקבלות תוך שניות ספורות, ולפחות לפי הניסיונות שלנו הן בהחלט מדויקות יותר מהניסיון הקודם - Twins Or Not לא הצליח לראות את הדמיון בין מייקל ג'קסון ובר רפאלי, אך זיהה קשר קל בין תמונותיהם של שלמה ארצי ולאונרד כהן.

לטענת מיקרוסופט, השירות כולו נבנה על ידי מהנדס משועמם של החברה בתוך ארבע שעות, מחדר מלון בצ'כיה. "כן, זה עד כדי כך קל. אנחנו יכולים לבנות אתרים מדהימים, כיפיים ומועילים אחד אחרי השני, כמה שמתחשק לנו" נכתב בבלוג החברה. אנחנו כבר לא יכולים לחכות להמצאה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully