וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקייס הזה לאייפון 6 כמעט בלתי פגיע

אילן גלר

7.6.2015 / 10:13

עם המגן הזה תוכלו לקחת את האייפון לכל פעילות שטח מאומצת ואפילו לצלילה של חצי שעה. לפי תיאורי החברה, הקייס הזה יסיר מלבכם כל דאגה שהמכשיר ייפגע

צילום מסך

יצרנית האביזרים Mophie זכתה לפרסום רב בזכות מארזי הסוללות שלה, המעניקים למכשירי האייפון הדקיקים עשרות שעות פעולה נוספות. כעת מציגה החברה את H2PRO, מגן הכולל מלבד הסוללה גם הגנה אגרסיבית במיוחד על המכשיר היקר - כזו שהופכת אותו לכמעט בלתי פגיע, אפילו בתנאי שטח קיצוניים.

ה-H2PRO עומד בתקן צבאי מחמיר במיוחד, שמשמעותו עמידות מוחלט כנגד אבק ולכלוך. הוא עמיד בצלילה לעומק של עד 1.2 מטרים במשך 30 דקות, ויוסיף לתפקד באופן נורמלי לחלוטין גם כשהוא שקוע לחלוטין בנוזלים. בנוסף לכל זה, הוא כולל סוללה שמכפילה את זמן העבודה של מכשיר האייפון 6.

חסרונות? מדובר במגן גדול וכבד יחסית, הוא לא זול במיוחד (130 דולרים בארה"ב), ולפי הדיווחים הוא פוגע במידת מה ביעילותו של חיישן טביעות האצבע, מאחר והוא מכסה אותו לחלוטין כחלק מההגנה בפני חדירת מים. אם מה שאתם מחפשים הוא קייס שידאג לשמור על האייפון שלכם במצב תקין גם בטיולי שטח קשוחים במיוחד, כנראה שהמוצר הקשוח הזה בהחלט שווה בדיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully