וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויראלי: הילד ניסה למתוח את נהג האוטובוס - ונענש. צפו

7.6.2015 / 16:38

הורים רבים לא יסכימו עם טקטיקת החינוך שנקט בה נהג האוטובוס חסר הסבלנות שבסרטון אבל זה לא מנע ממאות אלפי גולשים לצפות בו בימים האחרונים

צילום מסך

ילדים, כידוע, אוהבים לעשות שטויות ולעבוד על אנשים. אבל כנראה שלנהג האוטובוס הזה מברזיל עבר יום קשה במיוחד ולא הייתה לו כלל סבלנות למתיחות ברחוב.

בסרטון, שנצפה כבר יותר מ-300,000 פעמים בגרסאות השונות שפורסמו ביוטיוב מתועד הצעירקורא לנהג לעצור בתחנת האוטובוס ובמקום לעלות מיד הוא הניח את רגלו על המדרגה וניסה לקשור את השרוך.

ברקע ניתן לשמוע את חבריו המצחקקים בעת שהם מצלמים אותו בידיים רועדות ומצפים לפרק נוסף בתכנית המתיחות המאולתרת שלהם. אבל במקום להמתין לו, החליט הנהג ללמד את הצעיר לקח וסגר את דלת האוטובוס על רגלו.

אחרי דין ודברים היסטריים, מבעד לזגוגית, וכמה ניסיונות לפתוח את הדלת בכוח שחרר הנהג את קונדסון המבוהל לחופשי. סביר להניח שבשלב הזה הוא כבר האמין שהוא עלול לצאת לנסיעה מהצד הלא נכון של הדלת.

קצת קשה לתמוך בנהג, על התנהגותו חסרת האחריות שהייתה עלולה לפצוע את הצעיר, אבל נראה שהגולשים ברובם תומכים בצעדי ענישה מקוריים מסוג זה. לפחות אם לוקחים בחשבון את התגובות ברשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully