וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלשון הארוכה של החתולה הזו כבשה את אינסטגרם

8.6.2015 / 5:04

למליסה סקוטיש החתולה החמודה יש לשון ארוכה במיוחד ולא מעט מעריצים בזכות הדמיון שלה לתמונתו המפורסמת של איינשטיין. אבל מאחורי הפרופיל החמוד שלה יש גם סיפור עצוב

מליסה סקוטיש החתולה עם הלשון הארוכה. אינסטגרם, צילום מסך
יש דמיון?/צילום מסך, אינסטגרם

חתולה עם לשון ארוכה בצורה יוצאת דופן תפסה לאחרונה את מקומה בפנתאון החתולים שכבשו את הרשת, בעיקר הודות לדמיון מוזר שהיא מפגינה לתמונתו המפורסמת של איינשטיין (כן, זאת עם הלשון בחוץ).

מליסה סקוטיש החתולה גרה עם בעליה, אלינה אסתר הרוסייה בת ה-22, שמפעילה עבורה את חשבון האינסטגרם הפופולרי, שנפתח לפני כחצי שנה.

בדומה למיילי סיירוס, נדמה שמליסה החתולה מוציאה לשון בכל פעם שהיא רואה מצלמה מכוונת עליה. בתמונות שאלינה מעלה נראה שהיא בעיקר אוהבת להלביש אותה בעניבות פרפר ולהרכיב על ראשה משקפי שמש.

אבל מאחורי התמונות המשעשעות יש גם סיפור עצוב. החתולה סובלת ממחלה ניוונית הפוגעת בהתפתחות העצמות והסחוס. אלינה הבינה שהיא שהחתולה שלה מושכת הרבה תשומת לב והחליטה לתת ספין מדליק כדי שאנשים יהיו מודעים יותר למחלה הנפוצה בגזע הזה של חתולים.

"אנשים שרואים את התמונות של מליסה לעתים קרובות שואלים למה הלשון שלה בולטת החוצה", סיפרה אלינה. "רובם מגיבים בהומור וצוחקים. אני שמתי לב שמליסה מוציאה את לשונה כשהייתה בת כמה שבועות. היא שלפה אז רק את קצה הלשון ובגיל חצי שנה היא החלה לשלוף את כל לשונה הארוכה. לדמיון בינה לבין איינשטיין שמתי לב כבר לפני כמה שנים".

Let's do summer👅

A photo posted by Melissa (@melissa_scottish) on

Huge blep👅

A photo posted by Melissa (@melissa_scottish) on

Today we have a Happy Easter! I'm the Easter Bunny!🐰

A photo posted by Melissa (@melissa_scottish) on

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully