וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכים גלים: גוגל מפות עכשיו גם במעמקי האוקיינוסים

בן סויסה

8.6.2015 / 9:45

עד היום שירות הסטריט וויו של ענקית החיפוש אפשר לנו לשוטט ברחובות של כל הערים המדליקות בעולם וכעת הוא לוקח אותנו למחוזות שרובנו כנראה לא חלמנו שנצליח לשוטט בהם בקלות כזו

גוגל מתחת למים. Street View, צילום מסך
יש עוד הרבה דגים בים, וגוגל תנסה להגיע לכולם./צילום מסך, Street View

אם העיר השקועה האגדית אטלנטיס באמת קיימת, ייתכן ובקרוב תוכלו לשוטט בה, לפחות דרך הרשת. שיתוף פעולה חדש של גוגל עם Underwater Earth ומיזם XL Catlin Seaview ממפה את מעמקי האוקיינוסים, ומאפשר לכם לצלול למעמקים ולחוות את העולם הזר והמפתיע הזה באמצעות שירות StreetView, מבלי לקום מהכיסא.

הפרויקט שמתוכנן להמשך בארבע השנים הקרובות יחשוף את השינויים הסמויים מעין המתרחשים מתחת לגלים: שינוי אקלים, דיג בממדים מוגזמים ומיותרים, זיהום מסוגים שנים ועוד. גוגל והשותפות שלה מקוות שהיכולת לשוטט ברחבי הימים תביא לשינוי והבנה בכל הקשור לנזק שאנו גורמים למערכת האקולוגית החשובה הזו.

הפרויקט הושק לקראת יום האוקיינוס העולמי שמתקיים היום (8 ביוני), ותוכלו כבר עכשיו לגלות את סודות המצולות בשירות המפות של גוגל, המציע 40 מיקומים תת-מימיים שונים ברחבי העולם; שוניות אלמוגים מרהיבות ושלל סביבות מחיה ימיות משתנות על שלל היצורים המאכלסים אותן.

מעבר לקידום המודעות לשמירה על הים וחופיו, יאפשר השירות החדש מעקב אחרי האופן בו משתנה הסביבה שלנו, במקרה זה הסביבה הימית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully