וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעצוע המין שימדוד את הפעילות המינית שלכם - ויעזור לכם להשתפר במיטה

אילן גלר

8.6.2015 / 10:12

טבעת הרטט הזו תשלח לסמארטפון שלכם, מיד עם סיום האקט המיני, נתונים מדויקים על רמת הפעילות, האינטנסיביות, ואפילו מספר הקלוריות שנשרפו. וגם תציע לכם תנוחות חדשות לשיפור חיי המין על סמך הנתונים שנאספו

צילום מסך

היות וכל-כך הרבה חידושים טכנולוגיים מהפכניים - כולל רשת האינטרנט עצמה - זכו לקידום משמעותי בזכות תעשיית המין, מעט מפתיע שמהפכת הגאדג'טים החכמים התחילה דווקא בתחומים אחרים ורק עכשיו מגיעה לתחום צעצועי המין. גם זה עדיין לא כמוצר מוגמר, אלא כפרויקט מימון המונים שמתקשה בינתיים לגייס את סכום ההשקעה הראשוני שנקבע עבורו. למרות שמדובר במוצר שעשוי לשפר את חיי המין של רבים.

Lovely היא טבעת רטט, שבנוסף לתכונות המקובלות כוללת גם חיבור Bluetooth למכשירי סמארטפון ואפליקציה ייחודית תואמת. האפליקציה מסוגלת להציג, מיד עם סיומו של האקט המיני, נתונים מדויקים על רמת הפעילות, האינטנסיביות, ואפילו מספר הקלוריות שנשרפו. לדברי המפתחים, האפליקציה מסוגלת אפילו לעבד את הנתונים ולהמליץ על תנוחות חדשות ורעיונות נוספים לשיפור חיי המין.

הטבעת מעוצבת כך שתתאים לא רק לשימושם של גברים, אלא גם להרכבה על צעצועי מין אחרים. הסוללה המובנית אמורה להספיק לעד שבע שעות של שידור נתונים, או שעתיים רצופות של רטט. מחיר הגאדג'ט עומד על 170 דולרים ליחידה, אם כי, כאמור, כרגע לא נרשמה התלהבות יוצאת דופן סביב הפרויקט והוא רחוק מגיוס סכום המינימום של 95,000 דולרים כדי להפוך למוצר בשיווק מסחרי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קטן וחכם./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully