וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציה שתאפשר לכם לנהל שיחת ועידה עם 200 אנשים

אילן גלר

8.6.2015 / 10:35

לא ברור איך בדיוק אפשר לנהל שיחה וירטואלית עם כל כך הרבה אנשים, אבל בזכות האפליקציה החדשה של חברת התקשורת היפנית Line אפשר לפחות לנסות

פופקורן באזז. מתוך האפליקציה, צילום מסך
ניתן לצרף עוד ועוד אנשים./צילום מסך, מתוך האפליקציה

חברת התקשורת היפנית Line, המפתחת את אפליקציית השיחות הפופולרית הנקראת על שמה צברה כבר יותר מ-200 מיליון משתמשים ברחבי העולם. כעת היא מציגה מוצר חדש וחינמי בשם Popcorn Buzz - אפליקציה המיועדת לשיחות ועידה וכוללת תכונה אחת יוצאת דופן: תמיכה בכמות אדירה של משתתפים בו-זמנית, עד 200 איש בשיחה אחת.

כדי להתחיל בשיחה עליכם להירשם לחשבון Line, אך משתתפים נוספים יוכלו להצטרף גם אם אינם רשומים לאפליקציה. וכיצד מצליחים להשתתף בשיחה עם מאות אנשים? האמת שהמפתחים לא מספקים לכך תשובה מאוד משכנעת, מלבד העובדה שבכל רגע נתון קולו של המשתתף האחרון שדיבר נשמע באופן ברור יותר משל האחרים ותמונתו מופיעה על המסך, למען הסדר הטוב.

ב-Line סבורים, משום מה, שהאפליקציה החדשה שלהם מושלמת ל"שיחות עדכון עם חברים" או אפילו גיימרים שרוצים לדבר זה עם זה בזמן קרבות וירטואליים. לנו נדמה שהאפליקציה הזמינה כעת להורדה למכשירי אנדרואיד וצפויה לצאת בקרוב גם לאייפון, מתאימה יותר דווקא למשתמשים עסקיים, ובייחוד לחברות הנדרשות מידי פעם לצאת בהודעה שעליה למסור בו-זמנית למאות עובדים ועיתונאים ברחבי העולם. או למי שנהנה להתווכח ולא אכפת לו עם מי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully