וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורע: הילד הזה התעורר בבית החולים מסטול לגמרי מקטמין. צפו

9.6.2015 / 5:31

'איפה אני? יש לי גבס! תראו את הגבס שלי! וואו!", אמר ווקר קלארק האמריקני כשהוא מבולבל לגמרי ומנסה להימלט מהמיטה. אבל רק אחרי חצי דקה העניינים הפכו למצחיקים ומוזרים במיוחד

צילום מסך

ווקר קלארק האמריקני הצעיר קפץ מנדנדה ונחת על הקרקע בצורה מאוד כואבת. הוא איבד את הכרתו והתעורר בבית החולים, מסטול לחלוטין מקטמין (שניתן לו כמשכך כאבים). השבוע הוא הפך למוכר מאוד ברשת לאחר שהוא תועד על ידי בת משפחה כשהוא מתלהב בצורה חסרת פרופורציות מהגבס החדש שכיסה את ידו.

'איפה אני? יש לי גבס! תראו את הגבס שלי! וואו!", אמר ווקר כשהוא מבולבל לגמרי ומנסה להימלט ממיטת בית החולים. "הגבס שלי מדהים!"

אבל רק לאחר שקרוב משפחה כיסה את ידו, כדי לגרום לו להזיז אותה, כל העסק קיבל תפנית מצחיקה במיוחד. "איפה היד שלי? איפה היד שלי?! אני לא יכול למצוא הזרוע שלי!", הוא החל לילל בהיסטריה ולא השאיר ברירה אלא "להחזיר" לו את הזרוע. כלומר, להסיר את הכיסוי.

קטמין הוא סם הרדמה סינתטי, שהפך לפופולרי גם בקרב ציבור צרכני הסמים הפסיכדליים. ולפי הסרטון הזה, שנצפה כבר על ידי 1.2 מיליון אנשים מאז פורסם לפני חמישה ימים, אפשר להבין למה הם אוהבים אותו כל כך. המלצה שלנו: אל תנסו את זה בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully