וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאדיחה עולמית: HTC חשפה טלפון חדש - עם תמונה מאייפון

בן סויסה

9.6.2015 / 10:11

החבר'ה מטאיוואן לא שמו לב שהתמונה הרשמית שעלתה לחשבון הטוויטר של HTC צולמה באמצעות הסמארטפון של המתחרה הגדולה מארה"ב. מזל שהגולשים חדי העין לא סולחים בקלות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אופס!/מערכת וואלה!, צילום מסך

יצרנית הסמארטפונים הטאיוואנית HTC שחררה לאחרונה מהדורת זהב מוגבלת ומפוארת של מכשיר ה-One M9 שלה. היא פרסמה תמונה בחשבון הטוויטר שלה עם שני מכשירים לדוגמה אך גולש חד עין הצליח להרוס את החגיגה אחרי שהוא שם לב שהתמונה צולמה באמצעות מכשיר הדגל של המתחרה אפל.

מהדורת 24 הקראט המיוחדת של HTC One M9 נוצרה לרגל חגיגות גביע האלופות של אופ"א, ובגבה ניתן למצוא מידע על משחק הגמר בין ברצלונה ויובנטוס, שנערך בשבת האחרונה.

מה שבחברה לא שמו לב זה שבאחת משלוש התמונות הרשמיות שהופצו השתקף קצה ראשו של הצלם האלמוני, וגם מכשיר האייפון בו הוא נעזר לשם הנצחת הרגע המוזהב.

HTC מיהרה להסיר את הציוץ המפדח, לאחר שגולשים רבים שיתפו את התמונה, בה ניתן אפילו להבחין בלוגו התפוח הנגוס המפורסם בגב האייפון. החברה העלתה תמונה חדשה, ללא ההשתקפות הבעייתית, אבל הם כנראה שכחו שהרשת לא שוכחת או סולחת כל כך מהר. מצד שני, כנראה שפרסום ויראלי כזה הם לא היו מקבלים אם התמונה המדוברת לא הייתה עולה לרשת.

הציוץ שחשף את הפאדיחה

  • עוד באותו נושא:
  • htc
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully