וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל החידושים בשירות המוזיקה החדש Apple Music

בן סויסה

9.6.2015 / 12:36

באפל רוצים שתפסיקו להוריד מוזיקה באייטיונז ותתחילו לצרוך אותה בסטרימינג. והם אפילו פתחו את השירות, באופן חסר תקדים, למשתמשי אנדרואיד. כמה זה יעלה? כל הפרטים שתצטרכו לדעת לפני שתמחקו את ספריית המוזיקה שלכם

יח"צ - חד פעמי

בין שעונים אולטרה-מעוצבים ואינטליגנציה מלאכותית, אחת מההצהרות המסקרנות ביותר במסגרת כנס המפתחים השנתי של אפל WWDC 2015 אמש הייתה דווקא ההכרזה על שירות המוזיקה החדש שלה - Apple Music.

שירות המוזיקה החדש יהיה מבוסס על ענן ויפעל באמצעות סטרימינג וחיבור לרשת. הוא נועד לכל מוצרי החברה בהם iPhone, iPad, Mac ו-Apple TV, אבל גם למוצרים שמחוץ לגן הנעול - מחשבי PC ומכשירי אנדרואיד למיניהם.

אפל גם חשפה כי בשירות החדש תוטמע רשת חברתית ליוצרים שתאפשר להם לתקשר עם המעריצים ולהזמין אותם להאזין לעבודות מוקדמות לפני הפצה

אפל מיוזיק. אתר אפל,
כל המשפחה יכולה להתחבר עם מנוי אחד./אתר אפל

קריצה למשתמשי אנדרואיד

הפעלת השירות תדרוש מנוי חודשי בעלות של 9.99$ למשתמש פרטי או 14.99$ למשפחה בת עד שש נפשות, שיוכלו להשתמש בו-זמנית בחשבון, וליהנות ממיליוני שירים ורשימות השמעה באייטיונז. המטרה היא להעביר משתמשים מההרגל הוותיק להוריד מוזיקה - לצריכה שלה בהזרמה ברשת.

אפל תשחרר באופן חסר תקדים גם אפליקציית אנדרואיד תואמת, שתניב לה הכנסות מפלח שוק ענק וחדש עבורה, הנשלט כיום על ידי שירותים כמו Spotify ו-Deezer, מהם נהנים בתשלום יותר מ-40 מיליון איש לפי הערכות. מודל התשלום של אפל זהה לחלוטין לזה של Spotify, שבניגוד אליו מציעה גם גרסה חינמית..

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

רדיו ללא הפסקה

בחודשים האחרונים השקיעה אפל משאבים רבים בקידום מחלקת המוזיקה שלה, ובגיוס שמות גדולים כמו פארל, דרייק ומוביל המותג Beats, ד"ר דרה, לשירות הרדיו החדש שלה. Apple Music יושק יחד עם תחנת הרדיו Beats 1, ערוץ גלובלי שישודר ללא הפסקה ליותר מ-100 מדינות ויציע ראיונות בלעדיים, מיקסים וחדשות, לצד אותם שמות גדולים ומנחים אורחים מתחלפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully