וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה משחקי מובייל ממכרים שישרפו לכם המון זמן

בן סויסה

10.6.2015 / 7:10

אם מצאתם את עצמכם בסיטואציה משעממת במיוחד, ויש לכם זמן רב להעביר, קבלו חמש המלצות למשחקים שגרמו לאגודלים שלכם לכאוב הרבה לפני שיימאס לכם מהם

איש מסתכל על סמארטפון במיטה. ShutterStock
רק עוד שלב אחד./ShutterStock

Ronaldo&Hugo:Superstar Skaters

מוכנים לשובו של הוגו? משחק הקז'ואל הבא מציג שיתוף פעולה בלתי צפוי בין הטרול החביב, גיבור ילדותנו בניינטיז בערוץ הילדים, וכדורגלן העל כריסטיאן רונאלדו. במשחק תסייעו לצמד לחמוק מצלמי פפראצי ברחבי העיר לאס-וגאס, כשאתם גולשים על סקייטבורד. כדי להצליח במשימה תצטרכו לגלות מסלולים חלופיים סודיים ולהצטיין בהתחמקויות ממכשולים כמו רכבות נעות, סירות ועוד. (אייפון, אנדרואיד)

וכמובן שתמיד אפשר לבחור גם במשחק הסולו של הוגו, שדומה יותר לקלאסיקת הניינטיז האהובה (אייפון, אנדרואיד).

Rope'n'Fly 3 - Dusk Till Dawn

במשחק הקז'ואל הבסיסי-אך-ממכר הזה תתבקשו לעבור בין גורדי שחקים על רקע נוף אורבני, באמצעות קפיצה מחבל לחבל. הפרק השלישי של Rope'n'Fly מגיע עם שדרוג לגרפיקת HD ומציע חווית משחק מהירה וכיפית, במהלכה תוכלו גם לצבור נקודות בונוס על ידי ביצוע של להטוטים אקרובטיים וקפיצות מיוחדות, לתפוס טרמפ על מטוס או בלון חולף ועוד. (אייפון, אנדרואיד)

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

AlphaBetty Saga

מה היה קורה אילו קנדי קראש היה פוגש במשחק הקלאסי "שבץ נא"? משהו שדומה מאוד ל-AlphaBetty Saga מבית המפתחת הבריטית King, האחראית ולא במקרה גם ללהיט הממתקי שנצרך כמו סם על ידי גולשים רבים בפייסבוק, והניב שורה ארוכה של סאגות ספין אוף. הפעם מדובר במשחק מילים, בו תתבקשו לסייע לעכברה בטי, פרופסור אלפא ודמויות נוספות במשימה של איסוף מילים חדשות, בדרך להרכבת "האנציקלופדיה של הכול". (אייפון, אנדרואיד)

Sonic Dash

בגרסה זו של סוניק, הקיפוד האהוב והזריז, תוכלו ליהנות ממשחק מהיר ובלתי נגמר, המזכיר מנקודת המבט והסגנון שלו את משחקי "Temple Run" ודומיהם. Sonic Dash הוא משחק אינסופי, בו תתבקשו להאיץ, לקפוץ ולהסתובב תוך איסוף מטבעות וחמיקה מאויבים, כולל בוסים גדולים, במיטב המסורת של המשחק הקלאסי של סגה. הגרפיקה המוצלחת, הנוסטלגיה ותג המחיר החינמי הופכים את ההשקעה ב-Sonic Dash, בו תוכלו להתחרות למרחקים קצרים או ארוכים גם עם חברי פייסבוק, למהנה במיוחד. (אייפון, אנדרואיד)

Asphalt 8: Airborne

הלהיט הפופולרי שהורד כבר מיליוני פעמים מתחדש להנאתכם במיקום נוצץ וטרי - האי טנריף. הגדול שבאיים הקנריים הוא עוד יעד בו תוכלו לנווט בפרק השמיני בסדרת משחקי המרוץ המוצלחת מבית Gameloft. עם גרפיקה עשירה והוספת אלמנט הריחוף הכיפי במיוחד, המשחק מציע 56 מכוניות עמן תוכלו לבצע שלל תרגילים וטריקים, כולל תעופה חלקית, באמצעות שימוש נכון ברמפות. המשחק מוצע בחינם עם אפשרות לרכישות מתוך האפליקציה וכולל שלל חידושים לז'אנר הוותיק, אפשרות למשחק רב משתתפים ברשת ועוד. (אייפון, אנדרואיד)

  • עוד באותו נושא:
  • משחקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully