וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרסת המציאות הכי מטורפת שתראו ל- GTA 5. צפו

בן סויסה

10.6.2015 / 11:18

מעריצי סדרת המשחקים האלימה יצרו עם השנים לא מעט סרטונים המחקים את הדמות המשוטטת ומרביצה להנאתה מהמשחק, אבל הסרטון הזה לוקח את כל העסק כמה דרגות איכות למעלה

מתוך יוטיוב

GTA 5 הוא כנראה אחד המשחקים הריאליסטיים, האלימים והאהובים בעולם. הוא מאפשר לכם לנוע בחופשיות כמעט מוחלטת בכל עולם המשחק, וניתן לשחק שעות מבלי לבצע אפילו משימה אחת. ואולי זו הסיבה שהחבר'ה ב-Corridor Digital החליטו לצלם גרסה של המשחק בעולם האמיתי, שלעתים קרובות מדי במהלך הסרטון, נראית בדיוק כמו המשחק.

הסרטון פורסם לפני יומיים ונצפה כבר על ידי כשמונה מיליון בני אדם. ההפקה המושקעת הקפידה על הצמדות לפרטים הקטנים, ושימוש משעשע באלמנטים ויזואליים הלקוחים מהמשחק עצמו - שטרות הכסף המתעופפים כשמישהו מת, האנשים הרודפים אחריכם אבל לא באמת נוגעים בכם, תנועת המצלמה הנצמדת לגב הדמות שלכם וכמובן - גניבת כלי רכב מאנשים תמימים והשיטוט האלים וחסר המשמעות ברחובות.

נכון, ראינו כבר לא מעט סרטונים ברוח דומה המוקדשים לסדרת משחקי המחשב הפופולרית מאז החלה את דרכה בשנת 1997, אבל הסרטון החדש הוא כנראה המוצלח שבהם. בסרטון "מאחורי הקלעים" שפרסמו אנשי Corridor Digital ניתן לראות עד כמה הם השקיעו בזוויות הצילום ובאפקטים המיוחדים.

  • עוד באותו נושא:
  • GTA 5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully